Ive avinstalleras har detta mod ingen framtid, kan du svara min tråd avinstallera problem.
Ive avinstalleras har detta mod ingen framtid, kan du svara min tråd avinstallera problem.
Observera att vBET 3.5.0 är i Beta-stadiet och det är tydligt beskrivs i download sektion:
Det är tydligt beskriven att denna version är instabil - alla använder BETA-version på egen risk och han är medveten om att det är instabil.Ladda ner den senaste BETA (instabila) Version för vBulletin 3.x - vBET 3.5.0
BETA-versionen är normal del av varje mjukvaruutveckling - vBulletin och andra mods också släpps i betaversion.
Vid frågor - bara anmäla det till oss så att vi kan lösa det och om det är viktigt att gå tillbaka till senaste stabila versionen som fortfarande finns i download sektionen![]()
Hej. Jag läste precis hela tråden från början och fick också lite mer info om problemet.
Google-översättning API V1 förbereder sig för att vara stängd, så de lägger fler restriktioner vad är inte förvånande - Detta tillkännagavs månader sedan.
Ta bort hela cacheminnet var inte smart idé. Du kan klaga nu att det kommer att bli dyrt för dig att Gor översättningar (som du redan har gratis) men det är meningslöst - det är skrevs API v2 som avgifter ni inte oss. Vänligen peka din klagar till Google. Här kan vi bara säga att vi märkt din åsikt och vi har ingen inverkan på detta område.
Använd Microsoft testare att avgöra vad det är något fel med din Microsoft-anslutning. Om inte så skicka tillgång detaljer precis som Radek frågat dig innan så vi kommer att kunna kontrollera vad som händer.
Tala du stål behöver hjälp på detta område? Om produkten redan är avinstallerat så jag antar att det inte finns något mer behöver hjälp på detta område - eller hur?
Så hur planerar du att tjänsten Nya kunder Michael?
Hur ska de ning att översätta BIG nya forum från scratch.
Programvaran är nu meningslöst, såvida du inte vakna upp och finna ett sätt för människor att använda den.
Ärligt i dont care, jag kan ta den eller lämna den.
Det är du som inte längre har ett företag.
Samma sätt som hittills. vBET från början innehåller översättningar från extern översättning leverantör. Nu kan vi stödja många leverantörer - så vi betjäna våra kunder ännu bättre än tidigare.
Alla som använder vBET är medveten om externa översättning leverantörer och han vet att han måste kunna använda dessa tjänster. Det ingår i vBET Licens - vi är tydliga om det.
Vilka är de? Och varför frågar du mig om andra beslut? Om du frågar mig om tips för sådana forum här är några:
1. Lägg till vBET ignoreras sidor så många innehåll som du tycker är inte viktigt för översättningar
2. Använd fri översättning tjänster prioriteras
3. För att undvika att nå fria översättningar gränsen för fort - gränsen språk som stöds. Lägg till nya då och då när cachen är full.
4. Även om du använder betalas översättningar - gräns språk som stöds för dem som du tycker är viktigast för ditt forum. Och även då begränsa det mer - efter gång kan du lägga till fler språk om du tycker att kostnaderna är OK för dig.
5. Om du inte använder Google-översättning API V1 - inte rensa din databas cache och inaktivera automatisk rengöring, eller åtminstone ändra cache tid att leva på mycket längre (undvika att betala för samma översättningar)
6. Undvik översättning av skräppost, genom att kontrollera inläggen innan dessa publiceras.
De finns flera tips som kom till mig just nu.
Vår mjukvara gör fortfarande samma sak som tidigare (och ännu bättre) så det är mycket användbart. Det kan vara dyrare, men det är så användbart som det var innan och ännu mer, eftersom vi lägger till nya funktioner
Behöver du mer hjälp i denna tråd?![]()
Inget svar - antas att inga fler hjälp behövs här. I fallet om det - vänligen skriva här, kommer att vi ändra status till öppen igen.