Jag vill dela mitt alternativ lösning
Jag tror att detta mod aldrig kommer att vara död, och kommer att gå framåt på grund av dess grundläggande potential: Större vårt forum, trafik och intäkter, och så länge vBulletin används fortfarande som första val för forumets mjukvara. Det kommer alltid lösningen, och du alltid inte vara ensam
Jag föreslår igen min funktion förfrågan här:
Manuell redigering andra språk översättning resultat / cache, av admin
den behöver inte motorn översättning ute alls (så att inte bryta någon TOS eller begränsning), precis manuellt översättning av mänskliga, obegränsad, säker och den bästa översättningen resultat, Beroende på hur mycket personen översätta abillity. Admin / personal / moderatorer / medlemmar kan delta för att hjälpa manuell översättning
faktiskt då fortfarande inte ge den här funktionen begärt förra året men i ovanstående tråd, jag och en av mina medarbetare redan gjort detta för några inlägg, ca 20,000 inlägg i några månader läggs manuellt översätta, dess samarbetar med Google Översätt i inlägget. Det är inte perfekt METHODE, men jag är nöjd nog med det, och alla förstår översättningen resultatet, tills funktionen begäran ovan ges
Så jag redigerar bara post, admin / personal, eftersom de kan redigera alla inlägg, och lägga detta nedan det ursprungliga inlägget, (ta bort mellanslag efter / notranslate och / quote) för att få det att fungera i ditt eget inlägg
[Quote]
Detta är manuell översätta text (eller manuellt översätta information bild)
[Notranslate]
Din manuell översätta text här
[/ Notranslate]
[/ Quote]
Resultatet är så här
eftersom experimentet och erfarenhet fram till nu, fick min personal små knep för att göra den manuella översättningen mycket snabbare, även jag inte insett det förut, så inga problem för manuell översättning hastighet för mig, om denna funktion begäran kan ges