Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Hur man redigerar en översättning?

Banned
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default Hur man redigerar en översättning?

Hallå där.

Tack för plugin, installerade vi det för en klient och det är verkligen imponerande! Jag har två frågor, men:

1. Finns det något sätt att ta bort flaggan grafik men behålla språket för översättning / på menyn för val? Min klient partners är främst i Amerika och Afrika i stället för Europa, så flaggorna är inte särskilt relevant.

2. När vi efter (säg på engelska) och tjänsten är översatt, hur gör du redigera översättningen, säg att rätta ett översättningsfel? När vi ser i ett andra språk (t.ex. spanska), klicka på Redigera ändå ger det engelska inlägget.

Tack!

Banned
    Reg.datum
    Oktober 2009

Uppföljningar till # 2: Om du redigerar meddelandet på originalspråket, inte VBET åter översätta inlägget?

Och om du inte kan redigera (i mitt exempel, spanska) översättning, men svara på ett inlägg i den spanska forum med korrigeringar, kan du förhindra * det * svar att översättas till andra språk (i detta exempel, engelska) ?

Tack!

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Yahoraenespanol View Post
    Hallå där.

Tack för plugin, installerade vi det för en klient och det är verkligen imponerande! Jag har två frågor, men:

1. Finns det något sätt att ta bort flaggan grafik men behålla språket för översättning / på menyn för val? Min klient partners är främst i Amerika och Afrika i stället för Europa, så flaggorna är inte särskilt relevant.

2. När vi efter (säg på engelska) och tjänsten är översatt, hur gör du redigera översättningen, säg att rätta ett översättningsfel? När vi ser i ett andra språk (t.ex. spanska), klicka på Redigera ändå ger det engelska inlägget.

Tack!
    1. Just nu flaggorna generation är hårdkodade. Om du bara använder rullgardinsmenyn kan du byter flagg för att tömma bilder (1x1 transparenta pixlar) så de skulle inte vara synliga. Även du kan alltid gå in i koden och ändra den, men i så fall måste du hantera detta efter varje uppdatering.

2. Du får inte ändra någon översättning - detta är Google TOS och vi stöder inte funktioner som bryter Googles användarvillkor. Tyvärr ... Om TOS kommer att förändras kommer vi att stödja en sådan funktion. I detta ögonblick skulle det vara att bryta Googles regler.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Yahoraenespanol View Post
    Uppföljningar till # 2: Om du redigerar meddelandet på originalspråket, inte VBET åter översätta inlägget?

Och om du inte kan redigera (i mitt exempel, spanska) översättning, men svara på ett inlägg i den spanska forum med korrigeringar, kan du förhindra * det * svar att översättas till andra språk (i detta exempel, engelska) ?

Tack!

Om du postar ditt meddelande kan det vara alltid såg i alla språk som stöds. Observera att du alltid kan se det ursprungliga meddelandet (klicka bara nedåtpil) och om omslaget ser på översättning på samma språk som post, då endast originaltexten visas märkt att det inte var översatt eftersom det redan på detta språk - du kan också kontrollera det

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •