Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Översättare flaggorna längst upp på sidan i CMS att använda Chrome och Firefox

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Översättare flaggorna längst upp på sidan i CMS att använda Chrome och Firefox

Se bifogad skärmdump. Detta händer bara med Google Chrome och Firefox på CMS sidor. Som gäst, händer det inte.

vBET är inställda på Flaggor i topp sidfot.

Edit: Jag kan inte ladda upp en bilaga.

Här är bilden:

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Även om forumhome översättaren flaggor är under forumet blocken

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av tavenger5 View Post
    Se bifogad skärmdump. Detta händer bara med Google Chrome och Firefox på CMS sidor. Som gäst, händer det inte.

vBET är inställda på Flaggor i topp sidfot.

Edit: Jag kan inte ladda upp en bilaga.

Här är bilden:
    Har du fortfarande standardsidlayout vBulletin på ditt forum? Ser du det som händer på standardlayout också?

Vi kollade det på vårt test forum och det fungerar bra för standardlayout. Observera att när du ändrar layouten lite till automatisk placering kan inte fungerar som förväntat (på grund av andra stilar - automatisera placering är enkel Textsammanlänkning i lämpliga plats, men stilar kan ändra visning plats). I sådana fall bara använda anpassade inställning för flaggor plats och ställa in den manuellt i lämplig mall, eller flaggor ändra mall.

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av tavenger5 View Post
    Även om forumhome översättaren flaggor är under forumet blocken
    Ja. Vi har det också på vår test-forum - det är OK. Automatisera placering fungerar bra. Detta är toppen av sidfot. Bara layouten är dummy och toppen av sidfot är satt till kolumnen plats. Du kan kontrollera det i HTML - flaggorna är bara på toppen av vBulletin sidfot. Vi kan kontrollera gör vissa stilar för flaggor Blocket kommer att ändra position om du vill.

Reg.datum
    Oktober 2009

För att lösa problemet med forumhome flaggor du bara redigera vBET flaggor mall och lägga till största div avsnitt:
    Code:
    style="clear: both;"
    Vi kommer att testa gör det lämpligt även för andra flaggor plats och om det är så kommer det att läggas till i nästa utgåva.

Edited:
    Detta kommer att lösa din monter frågor. Jag kontrolleras igen första numret igen - och jag kunde återskapa den (första gången jag missar information om webbläsaren).

UTGIVITS 2:
    Bara kontrolleras det för Opera, Chrome, IE, Mozilla - fungerar lösningen OK för alla webbläsare på alla flaggor platser. Denna kommer att inkluderas i nästa utgåva.
    Senast redigerad av vBET; 06-08-1118:48.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Tack för korrigeringen!

Reg.datum
    Oktober 2009

Inga problem. Det ingår redan i vBET4.4.1

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar