Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Redaktör fråga.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Question Redaktör fråga.

Jag upplever en redaktör fråga på min vbcms sida. Nu är detta sker endast för administratörer. När du visar en artikel redaktör saknas. När du tittar på den här artikeln som en normal medlem redaktören visar bra. Jag har bestämt att detta faktiskt är en vBSEO fråga, men tyvärr på grund av vBSEO policy om vBET Jag kan inte få något stöd. Så jag hoppas att ni kommer att kunna hjälpa mig. Tack.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Om detta är vbseo frågan gå till vbseo team för stöd. Kontrollera gör sitt sådant som heter "policy" är OK enligt sin licens om du vill. Om det är och de har rätt att vägra stöd för forum att ha några andra mods (riktigt dumt) så kan du göra det som krävs för att få deras stöd. Du kan tillfälligt inaktivera mods, backup redigerade vbseo filer och ladda ursprungliga. Då kommer de att ha någon ursäkt att neka dig stöd. Vi kan inte ansvara för andra produkter eller andra produkter supportteam ... Speciellt när dessa lag använder lögner mot våra egna produkter och metoder som jag verkligen hoppas inte är lagliga.

Vi kan inte stödja vbseo kod - vi helt enkelt inte vet det - det är inte vår produkt.

Behöver du hjälp med anknytning till vBET här?

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Du kan ta bort den här Michal. Ursäkta. Jag lyckades få denna fasta själv. Det hade ingenting att göra med vBET.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Stora Tack för info!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •