Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Fatal error: Cannot redeclare vbseo_thread_seotitle () (inte stängd än)

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Som jag ser det är frågan fortfarande med redeclaring funktion. Jag kan inte kontrollera exakt vad som händer, men om du har gjort nödvändiga ändringar i vBSEO filen enligt beskrivningen i installationshandboken, då det enda idé just nu jag har är att vissa regel sätter du tillbaka till vbenterprisetranslator_seo.php fil - det bör inte händer och Jag förstår inte hur det är möjligt, men utan att kontrollera jag har inga fler idéer just nu.

Gå till vbenterprisetranslator_seo.php och gjorde samma utgåva som för includes / functions_vbseo_createurl.php - så hittar funktion vbseo_thread_seotitle och ställa om klausulen runt den. Tala om för mig hjälper det.

Jag förstår din säkerhetsfrågor - men du kan göra forum kopiera - ta bort de flesta material och endast vissa dummy-meddelanden. Vad vi behöver för att hjälpa dig är att gå till exakt konfiguration på exakt server och se vad som händer och ta reda på varför. vBET används av många forum - sådana saker händer någon annanstans, så vi tyvärr inte kan ge dig svar från sidan även om vi skulle bli mycket glad att hjälpa dig.

Om Definiera Hemsida Alias - vi kommer att gjort några experiment på detta område. Som jag minns vBSEO freaks om omdirigering är gjort helt enkelt för att "/", så vi har gjort interna omdirigera till index.php (är det inte såg av webbläsare) - definiera ditt alias skulle gjort omdirigering loop. Vi kommer att kolla upp det igen och se hur man kan undvika detta, men kom ihåg att du nu talar om funktioner för andra mod och vi är inte ansvariga för sitt beteende - vi ger sätt att integrera med vBSEO, men ändå vad som händer inuti vBSEO det som händer inuti vBSEO... Lagt till i vår TODO-lista så att utreda denna fråga igen. Också försök att definiera sådana alias i htaccess under vBET regler - så att det skulle ge dig en 301-omdirigering för att undvika läckage och vBET fortfarande skulle kunna fungera, eftersom det skulle vara innan det inte efter (i vBSEO som skulle gjort 301 för vBET begäran). Men du hålla på med sådana experiment tills vi gjort vBET fungerar bra på ditt forum.

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

om jag gör ändringar i vbenterprisetranslator_seo.php Jag får en tom sida

Reg.datum
    Oktober 2009

Just nu det enda som jag kommer att tänka det är att av några sätt du har interna omdirigering slinga. Du kommer till vbenterprisetranslator_seo.php då det går till vBSEO och vBSEO gör interna dirigera igen för att vbenterprisetranslator_seo.php vet jag inte gör det verkligen händer, men detta är min gissning eftersom jag inte kan kontrollera det. Detta skulle förklara varför du hade redeclaring fel och varför efter ändringar du får tom sida nu.

Om du har aning om vad som kan orsaka detta (några vBSEO konfiguration) kan du rätta till det. Annars går du med installation och integration förfarande en gång till - steg för steg. Att se till att allt är inställt som det ska vara.
    Om det efter detta problemet fortfarande händer då vi behöver tillgång detaljer för att kunna ge vårt stöd i detta fall. Om inte till riktiga forum sedan till det exemplar (kan vara utan riktig trådar data - vi behöver din konfiguration).

Reg.datum
    Oktober 2009

Stort tack för att ge tillgång till forumet kopiera. Dina användare kommer att vara mycket glad att veta att du har tagit bort alla sina uppgifter i kopia för att rädda deras privatliv

Problem löst
    Jag lade till den här raden till din vbenterprisetranslator_seo.php:
    Code:
    $_SERVER['REDIRECT_URL'] = '/vbseo.php';
    Observera även att du kan ställa in på vBSEO alternativ: Force Forum Root som startsida? Så du kommer inte att ha PageRank Läckage på ditt eget forum länkar.

Och här kommer en annan stor nyhet - det verkar som efter ändringen av vbenterprisetranslator_seo.php är det möjligt att använda vBSEO alternativ "Definiera Hemsida Alias"- Det är bara behövs för att ändra första regeln att:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]

Hoppas att du är mycket lycklig nu

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Fungerar!

Perfekt, tack

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer