Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 10 av 21

Ämne: ¿Konfigurera en redaktör knapp för produktutveckling BBcodes?

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Google Autoavkänning fungerar endast för meddelanden som inte är märkta som [Lang] (det finns ingen anledning att kontrollera om det redan är inställd). Den genomförs för att ställa [Lang] för användaren meddelandet automatiskt och det fungerar för alla användare oavsett har de satt sin standardspråk eller inte. Du missförstått hur det fungerar. Om du tror att det fungerar felaktigt utan ditt forum - vänligen öppna nya tråd för nyemissionen.

Vänligen öppna nya trådar för nya frågor - detta gör det möjligt för oss att mange dina frågor separat och hålla ren fråga historia. Vi kan inte hantera många frågor i en tråd. Så snälla öppna nya trådar för användargrupp fråga och automatiskt upptäcka om du tror fungerar fel på ditt forum.

Vänligen notera att lägga till knappen för språk BBCode har några frågor. Vill du verkligen tvinga ditt användarnamn varje gång för att klicka på knappen och välja ett av 53 språk, att finna det först naturligtvis på sådana lång lista. Observera att själva lösningen inte kvällsmat en sådan fråga. Och det görs i syfte att undvika sådana problem. Även sådana "on demand"-funktionalitet har inget syfte alls. Vem kommer att skriva sina meddelanden på olika språk? Varje meddelande på olika språk och varje gång välja i vilket meddelande det är? ... Ända om någon vill att det är bättre att använda automatisk detektion för detta än tvinga användaren att välja det själv.

Du vill inte tvinga dig användaren att ställa in standardspråk, men vill tvinga honom att göra detta varje gång han skriver budskap? ... Även du behöver inte tvinga din användaren att ställa in standardspråk - använd automatisk språkidentifiering. Den är utformad för sådana fall och det fungerar OK. Du missförstått hur det fungerar.

Användare standardspråk inte är standard vBulletin språkbruk. Den har ingen inverkan på något annat än redaktörer. Varför du vill för att ändra den?

Jag behöver inte knappar för 53 språk, bara för en icke implicita en.
    Och jag skulle inte tvinga användaren till någonting. I värsta fall kunde jag själv redigera och lägga till taggar med ett enkelt klick, nu dyr.

Jag öppnar tråden på automatisk översättning frågan precis som den inte fungerar OK i mitt forum.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •