Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast
Resultat 11 till 20 av 21

Ämne: vBGallery integrationsproblem.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Innan det andra alternativet, får jag det här nu:

Varning: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php på nätet 35

Varning: Include (dirnameVBET_FORUMDIR / index.php) [function.include]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php på nätet 35

Varning: Include () [function.include]: Misslyckades öppning "dirnameVBET_FORUMDIR / index.php" för integration (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') i / Home / windows / public_html / gallery / vbenterprisetranslator_front_controller.php på nätet 35

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

OK ... bla ... Tyvärr .... fel igen. Jag ersatte nu dirname (__FILE__) till VBET_FORUMDIR, men nu får jag detta:

Varning: Kräver (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.include]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i / Home / windows / public_html / VB / bootstrap.php på nätet 30

Varning: Kräver (/ includes / class_bootstrap.php.) [function.include]: Failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i / Home / windows / public_html / VB / bootstrap.php på nätet 30

Allvarligt fel: Kräver () [function.include]: Misslyckades att öppna krävs ". / Includes / class_bootstrap.php" (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') i / Home / windows / public_html / VB / bootstrap.php på nätet 30

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

OK, så jag får vänta ännu en dag.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag ska kolla vad du har där nu.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

OK, tack!

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag kollade faktiskt php katalog genom att köra getcwd () och resultatet är: / Home / windows / public_html / gallery
    Jag försökte använda chdir (VBET_FORUMDIR); framför controller, men det ger andra frågor.

Som jag skrev du använder nu inte stöds omdirigeringar sätt. Jag spenderar mycket tid och hitta någon lösning. Om du vill att vi ska arbeta mer om detta kan du köpa integration tjänsten. Eller bara bruk. Htaccess istället för vBSEO interna omdirigeringar.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Sättet att integrera detta med vbseo är det bästa möjliga sätt. Och för att nu tala om för mig att du inte stöder "att" vägen är lite orimligt IMHO.
    Detta mod fungerar 100% korrekt i vBulletin med vbseo. Men eftersom det är något fel med vbet att arbeta med det du inte kommer att stödja det? OK .... tack Michal.

Reg.datum
    Oktober 2009

Observera att vBET är vBulletin översättare. Vi garanterar att vBulletin kommer att översättas. Vi gör även vårt bästa för att stödja andra modifikationer som genererar sitt eget innehåll, men bryter vBulletin arkitektur.

Det är därför vi skapat front controller som gör det möjligt att översätta sidor som genereras av mods som bryter vBulletin arkitektur och till ingen nytta global_complete krok. Och vi utvecklat generella sättet att stödja de flesta av dessa plugins. Men vi kan inte garantera att varje inte veta av oss, eller inte ens existerande ännu mod som är skriven i dåligt sätt och bryter vBulletin arkitektur kommer att arbeta med standard integration förfarandet - särskilt när du har på ditt eget forum inte schablonmetoden (. htaccess), eftersom att hänga den för att integrera med vbseo. Så ja - det är vad jag skrev dig innan och detta gäller också idag: Just nu stöder inte fallet när mod bryter vBulletin arkitektur och att inte använda global_complete krok, använda sin egen katalog och istället används vbseo htaccess. omdirigering regler.

Som jag skrev dig innan - jag personligen arbetade med det på ditt forum, hoppas den är liten fråga, men det är det inte. Det är stort fall, så om du vill att vi ska integrera det för dig - du köpa integration service. Du kan också bara bli av vbseo interna omdirigeringar och använda htaccess -. I så fall har du redan fri instruktioner hur man integrerar.

Och anledningen är det inte stöds ännu är väldigt enkelt - ingen behövde det innan ... Vänligen - Vi känner varandra och du vet att vi är hjälpsamma, fortfarande vår kostnadsfria support inkluderar inte spendera dagar på någon server när den inte vBET bugg, bara hans konfiguration problem med mod som inte är helt kompatibel med vBulletin och dessutom är redan analyseras av andra mod ... Jag var där jag spenderar mer än timme utan att ens försöka att ladda, eftersom det var risk för att det är vBET bugg. Nu vet vi att det inte är. Detta är inte vBET frågan - det här är konfigurationen fråga som just nu inte redan har beskrivits integrationslösning, men du kan fortfarande enkelt integrera om du bli av med vbseo internt omdirigeringar och använda rena htaccess-regler.. Om du vill att vi ska integrera den på din server med interna vbseo omdirigering regler - då du ber om integration tjänst som kostar $ 30 och du kan köpa den här: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Vi stödjer helt gratis genom vårt forum genom att ge tips och svar. Fortfarande om våra kunder vill att vi ska göra jobbet - har vi även erbjuda för dem - det är integration / installation / uppgradering tjänsten

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Jag förstår. Jag vill också tacka dig för din tid och kraft läggs på detta. Jag har nu inaktiverat vbgallery som det har visat sig vara för mycket av det krångel med den nya vb 4.1.5 också.

Reg.datum
    Oktober 2009

I detta ögonblick vBET inte testades med vBulletin 4.1.5 eftersom det anses instabil och stöds inte ännu.

Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •