Hej, jag är intresserad av att köpa vBET. Jag är bara bekant med phpBB och inte faktiskt har vBulletin ännu. Den enda anledningen jag skulle köpa vBulletin är för vBET. Det finns inte något liknande för andra forum finns det?
Mitt intresse för vBET är för att jag vill att mina inlägg på engelska översätts till många språk och för den översatta inlägg att vara permanent. Detta är min förståelse av vad som är så bra med vBET jämfört. Har jag rätt?
Mitt största bekymmer är frågan om forumet (och alla språk) kommer att indexeras av Google och andra sökmotorer. Jag är inte en expert på allt detta, men har läst att det som ditt forum programmet verkar göra bryter mot några av Googles regler och kan därför ha skadliga effekter på lång sikt. Är det så?
Dessutom, om jag vill köpa vBET, tror du en ganska nybörjare som mig som har inte riktigt använt vBulletin (endast phpBB) och vet inte mycket programmering skulle kunna få en enkel vBulletin + vBET igång? Jag ser så många tekniska frågor som jag inte vill ha att konfrontera - om jag behöver för att lösa dem, kan jag lika gärna sluta från början eftersom jag vet att jag inte kommer att kunna göra det.
Dessutom behöver jag för att få VBSEO?
Tack.