Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: vissa språk bryta format

Default vissa språk bryta format

Hej Killar,

som du har nu fått MS API integrerade Im ge det en chans till, tack för det

Ive installerat insticksmodulen, sent igår kväll och Ive fick några buggar ...
    vissa språk fungerar perfekt:
    http://seoforums.org/es/

men vissa verkar bryta layout:
    http://seoforums.org/de/

dess antagligen något ganska enkelt, har icke jag hade en chans att titta på det ännu, men om dess uppenbara please let me know!

tack

Martin

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Det ser ut som du har problem med koppling till översättningstjänst. Alltså:
    1. Använder du Google endast eller även MS översättningar? Om även MS, sedan kolla resultaten när Google bara är påslagen.
    2. Använd Google testar och berätta om resultat: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729
    3. Om allt är OK med Google testar och du använder Gäst cache, vänligen stänga gäst cache och kontrollera resultatet - kanske du har cachade fel resultat (borde inte hända, men det är värt att kolla).

Vänligen ge feedback.

ok, så efter att ha testat - dess 100% MS API översättningar.

när dess använder detta API sidan visas "trasig". Jag egentligen faktiskt bara vill använda den andra api, inte Google ett så denna funktion är viktigt för mig.

Några råd?

tack!

Reg.datum
    Oktober 2009

Vänligen detaljer PM tillgång till Admin CP och FTP. Som jag förstår det kommer att vara tillräckligt för att ställa MS-översättning för att fortplanta sig. Observera att MS översättning betraktas som beta i vBET så några frågor kan hända.

Vi vet redan hur man upptäcker vad som är fel och hur man rätta till det. Troligen finns det vissa speciella karaktär vilket inte är tillåtet av MS API och vi har för att tolka det innan du skickar. Fortfarande behöver vi exakta innehållet för att se vad som är fel, så snälla detaljer PM åtkomst.

Reg.datum
    Oktober 2009

Vi har fortfarande inte fått tillgång till information. Vi behöver veta exakta innehållet i denna sida och kunna kontrollera vad som är Microsofts resultat. Annars är vi inte möjlighet att testa och åtgärda det. Observera att vi kommer att kontrollera det på ofarliga sätt - vi kommer att skicka extra utgång bara för våra IP. Så ingen annan användare kommer att se det

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag upptäckte bara en bugg med Microsoft översättning på vårt test forum. Jag vet inte är det samma fråga som din, eftersom vi inte fick tillgång till information och kunde inte kontrollera det. Fortfarande finns träda instruktioner nedan.

. Microsofts översättningar av texter, inklusive "karaktär bryter vid denna tidpunkt, quick fix finns:
    1. Öppna fil / Includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php
    2. Sök:
    PHP Code:
    $translationURL $this->translationURL.'%22'.$toTranslate.'%22]'
    3. Ersätt med:
    PHP Code:
    $translationURL $this->translationURL.'%22'.str_replace('%22','%5C%22',$toTranslate).'%22]'
    4. Sök:
    PHP Code:
    $toTranslate $toTranslateTable[$i]; 
    5. Ersätt med:
    PHP Code:
    $toTranslate str_replace('%22','%5C%22',$toTranslateTable[$i]); 
    Denna kommer att inkluderas i nästa utgåva.

Vänligen bekräfta att det var samma sak på forum.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •