Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Rapporterade inlägg frågan.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Question Rapporterade inlägg frågan.

När en medlem med en annan än standardspråk rapporterar ett inlägg här är vad som publiceras:

Titel:

Rapporterad Inlägg av <-! VBET_SNTA - ><!-- vBET_SNTA -> songoku231 <-! VBET_ENTA - ><!-- vBET_ENTA ->

PM-anmälan av de rapporterade inlägg innehåller också detta som titeln. Vänligen meddela.

Tack.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hoppas att det inte är någon brådska med det här ett

Jag kommer att flytta den till felrapport.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Hoppas att det inte är någon brådska med det här ett

Jag kommer att flytta den till felrapport.
    Tack Michal. Men det är inte ett mail. En rapporterad inlägget är postat i min admin sub-forum som en ny tråd. Där har jag denna fråga.

Reg.datum
    Oktober 2009

Vänligen detaljer PM Access och exakta instruktioner hur man ska reproducera den. Jag tror att pissa måste lägga till några filter för att inte översätta användarnamn. Detta kommer att lösa problemet här och gör det möjligt att göra detta enkelt i andra framtida fall.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Detaljer PM'd. Tack!

Reg.datum
    Oktober 2009

Löst och kommer att inkluderas i nästa utgåva.

För snabb fix vänligen:
    1. Öppna fil / Includes / vbenterprisetranslator_funciton_hooks.php
    2. Sök:
    if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> alternativ ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm')) {
    3. Ersätt med:
    if ($ _REQUEST ['language'] & & $ vBulletin-> alternativ ['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames'] & & ($ _POST ['do']! = 'insertpm') & & ($ _POST ['do']! = 'sendemail') ) {
    Oxe du redan har den med. Observera att om ditt forum denna linje redan förändrats, och vi vet inte vad för dessa ändringar gjordes. Se PM.

För denna fråga - bekräfta att det är löst

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Jag ser att det sista inlägget du rapporterade, verkar det du rapporterade med ditt standardspråk Ange som engelska. Eller har du ändrar den tillbaka till engelska efteråt? Jag vill bara bekräfta att detta är löst om en post redovisas av någon med ett annat språk till standard.

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag gjorde som jag antar att göra, för att återskapa problemet. Vänligen kontrollera den nu själv genom att skapa ny rapport och bekräfta att det verkligen är löst i fallet om vi saknar något

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Tack återigen för utmärkt kundsupport Michal! Jag kan nu bekräfta att detta har jag fixat!

(Jag kommer nu köpa min andra licens av vBET.)

Reg.datum
    Oktober 2009

Bra att höra att problemet är löst - denna lösning kommer att ingå i boet ut

PS.
    Jag ser att du redan köpt 2:a en Vid eventuella frågor - du vet vad du ska göra - fråga och vi hjälper dig gärna

Njut vBET!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •