Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 3 av 3 FirstFörst 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: VB 4.1.4 och vbet 4.2.3 - röra

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Så du såg aldrig någon stil problem bortsett från ett litet fel (....Texten är översatt i Ajax editor (som jag beskrev innan det är redan löst i 4.4.0, men layouten är OK - inga css fråga.)? Jag tycker att svårt att tro. Jag såg dem i Chrome, Opera, Safari, IE och FF. Jag tittade på den här i timmar innan tråden.

Du har inte sagt om du kunde återge de symptom jag beskrev. Har du följer mina steg i post 19?
    Senast redigerad av norku; 16-06-1123:56.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Thumbs up

Fick gå nu men alla ser ut att fungera igen. Jag ska övervaka situationen med cache hela dagen i morgon (idag).

Stort tack för den tid du lagt på det här i kväll M. Utmärkt stöd som vanligt och mycket uppskattat!
    Senast redigerad av norku; 17-06-1100:02.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av norku View Post
    Så du såg aldrig någon stil problem bortsett från ett litet fel (....Texten är översatt i Ajax editor (som jag beskrev innan det är redan löst i 4.4.0, men layouten är OK - inga css fråga.)? Jag tycker att svårt att tro. Jag såg dem i Chrome, Opera, Safari, IE och FF. Jag tittade på den här i timmar innan tråden.

Du har inte sagt om du kunde återge de symptom jag beskrev. Har du följer mina steg i post 19?
    .
    Det är inte svårt att tro alls - det räckte att jag gick till tråden som redan cachade (och jag tror problemet med var med brutna cache). Så det här sättet jag såg allt som det sägs vara.

Ärligt talat - vad skulle jag ha till syfte att göra mig 10 gånger mer jobb ... Stödet är gratis - mitt jobb är här för att lösa problemet så fort som möjligt. Ingen betalade mig för att göra TI 10 gånger längre Det är enkelt - jag inte såg någon fråga. Ta det som ett faktum.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av norku View Post
    Fick gå nu men alla ser ut att fungera igen. Jag ska övervaka situationen med cache hela dagen i morgon (idag).

Stort tack för den tid du lagt på det här i kväll M. Utmärkt stöd som vanligt och mycket uppskattat!
    Stor - Jag antar att städning cache löst frågan. Jag vet inte varför cachen var brutet. Om det händer igen kommer vi att kolla varför det kunde hända - nu kan bara anta att den var trasig innan du uppdaterat till 4.3.0.

I detta ögonblick frågan anses löst. Om det händer igen kan du bara skriva här och vi kommer att öppna.

Uppdatera även att vBET 4.4.0 om du vill undvika 3 frågor med vBulletin 4.1.4 nya ckeditor (alla beskrivs i vBET 4.4.0 Release Notes )

Sida 3 av 3 FirstFörst 123

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •