Dalem kamrat. Nieważne.
Senast redigerad av jaryx; 07-12-09 på 23:34.
1:a Under de senaste inlägg i vbadvanced skriven på portugisiska i displayen tillsammans med BBCode Code: Hur deltar du VAD Göra för Att Göra detta integrerade visum? 2: a Du skrev Om DET portugisiska "como FAçOm PRA participar " Jag Kroppen AV samma FFC upprepas. Aven innehållet i Alla skärmar fint SOM bjöd översatt och integre, jag titeln i Stället för "ç"Fanns"FAA $". Efter min Redigering och korrigera FAA $ Inç Nu Motivet visum In Rätt SATT. VAD orsakar detta FEL? Hur åtgärdar JAG detta?
Hur deltar du
1:a Ge mig gärna länken där jag kan se den. 2:a Kan du reproducera - det är hur du skriver ett nytt inlägg med titeln på detta är också buskar? Förresten, eftersom det kommer att bli lättare i framtiden, för varje problem, skriv en separat tråd
annons. Vet du en länk annons. 2 Du vet den beskrivning av Väntar
Podeślij via forumet. Detta är den enda officiella kanal genom vilken stödet levereras i vBET. Information som skickas via andra kanaler kan helt enkelt att dö eller tas emot från en annan dator och vara mer tillgänglig för vår personal. Därför sorki för besväret, men du skriver det igen här
Idag på forumet finns det en ny "Blomma": Code: htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html Alla tips?
htt p://fifa.pes.com.pl/sezon-1-fifa-10-ps3-f2154/%D0%B7%D0%B0nz%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0z%D0%B8%D0%B5-23440.html
Ja - se rubriken på en tråd inuti en langtitle - eftersom det inte tillför (kod språk). Förresten - var god öppna nya trådar för nya frågor Detta hjälper oss att bättre hantera
Ursprungligen postat av vBET Ja-se titeln på tråden är inuti en tagg langtitle-hur fungerar denna Lägg (med koden för språket). Vid tillfälle av vänligen öppna nya trådar för nya frågor Detta hjälper oss att bättre hantera Jag tror faktiskt det inte var denna tagg. Innehållet i avsnittet samt. Nu frågan: varför?Användaren har det språk som anges till EN, trots sin IP-adress är från Ryssland, om av registrering av användare på forumet, det är automatiskt rings upp hans språk, på grundval av detta i vilket språk för närvarande visar forum?Nej, återvänder rot problemet i det här avsnittet, som är på hemsidan (vbcmps), detta reviderade ämne visar mig som: [langtitle = ru] Запись Det är därför jag fortsätter denna tråd
Senast redigerad av vBET; 11-10-11 på 00:42. Anledning: BBCode korrigering
Om du inte har ställt automatiska meddelanden språkidentifiering litar på systemet användaren. vBET inte automatiskt ställa in språk under rejestacji - användaren väljer det själv. vBET föreslår automatiskt (god morgon märken) språk baserat på webbläsarens inställningar, och inte baserat på IP. När det gäller BB Advanced vBET finns för närvarande ingen modul integreras med VB Avancerad Dynamics langtitle och det kommer att tolkas. vB CMPS är helt enkelt ännu inte integrerad och därför finns ännu inte tolkas langtitle. Så detta kräver integration. Om du vill hjälpa till att integrera - skriv Pista avsnitt integration. Låt mig ge er ett exempel på kod som ska användas för att tolka langtitle - du måste använda den på rätt ställe. vBET över tid kommer att stödja de mest populära mode. För närvarande har arbetar vi mycket att versją 3.3.0, som wyjdzei inklusive tygdniu, sedan 4,0. Då kommer vi att integrera andra mode - vB CMPS har rapporterats att integrera
Ok. Tack. Med förbehåll för stängning. ps. Jag har inte tillstånd att upprätta ämnen inom integration ... så jag skrev det här: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1085
Visa taggmoln
Forumets regler