Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 6 FirstFörst 1234 ... SenasteLast
Resultat 11 till 20 av 56

Ämne: Google Translate API avstängning eller kommer att betalas? Spelar ingen roll - vBET stödjer andra API: er

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi funktionshindrade tillfälligt försäljning av vBET licenser. Tills vi har alternativ lösning för att stödja översättningar Vi kommer inte att sälja fler licenser för att vara ärlig med våra användare.

Vi har halvt år att hitta alternativa lösningar, och jag hoppas att vi kommer hitta det. Fortfarande i detta ögonblick av tid bestämde vi oss för att hålla sälja. Vi kommer att sälja igen när vBET kommer att stödja någon annan översättning API.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

du har rätt tydligen vi kan använda HTTP

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Jag hoppas verkligen att ni har möjlighet att överföra dina (utmärkt) mod över till en annan API snart. Mina medlemmar använder vbet mer och mer och jag är definitivt locka nya medlemmar (och få gamla medlemmar att lägga) på grund av språket anläggningen. Men eftersom Google gav en vag anledning till nedläggning API jag är ärligt talat lite orolig att de skulle börja att straffa dessa forum använder den trots deras teleoperatörer närvarande tillåter sådan användning. Om de kan dumpa API med så kort varsel så kanske de skulle ändra TOS också och låt oss alla med ett stort problem.

Reg.datum
    Oktober 2009

Eftersom vi blev tillfrågad flera gånger om att göra vBET möjligt att köpa just nu är vi öppna försäljning av vBET. Ändå har vi lagt tydlig varning på köpet sida så vem som helst som vill köpa är medveten om att 1 december 2011 Googles översättning API kommer att stängas och vBET har inte i detta ögonblick alternativt sätt att stödja översättning.

Här är uttalandet MÖNSTER på köpet sida:
    VARNING: Google kommer att sluta att ge sina översättningar API i 1 december 2011. Vi arbetar för att stödja översättningar av andra tjänster. Du hittar all information om våra framsteg här: Google stänger av översättningar API

Vi blockerade försäljning av vBET tills vi inte har alternativ lösning för översättningar, men vi var ombedd att tillåta att köpa vBET ändå. Vi är ärliga företag och vi tycker att sälja produkten som i framtiden kan ta slut snart, även när kunden kommer överens om att licensen är inte rätt sätt att göra affärer (många användare inte läsa licens på alla). Eftersom vi var frågade vi igen för att sälja vBET med varning. Vara medvetna om - den 1 December Google kommer att ta bort översättning API. Vi kan inte säga nu hur många språk som ska stödjas efter det eller kommer vi att hitta något alternativ översättning API alls. Och för att undvika eventuella misstag - här är en del av vBET licens: vBET fungerar med hjälp av Google Översättning Tjänst och du måste vara tillåtna att använda det. ENKEL Podbielski Michał ger dig ingen återbetalning i fråga om ditt forum är blockerad/förbjudas eller begränsas på något annat sätt till Google för Översättning.
    Så det blir ingen återbetalning alls. Vi kommer att göra vårt bästa för att stödja översättningar av andra API: erFortfarande vid denna tidpunkt kan vi inte garantera att det är juridiskt möjligt eller hur många språk kommer att stödjas.
    Så om du fortfarande vill köpa, är medveten om detta kan du bara använda våra Köp nu! länk.

Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Om allt annat inom detta område - möjligheter och så vidare. Som jag skrev kommer vi att informera er om framsteg. Just nu har vi början av månaden, så några ytterligare uppgifter måste göras. Förutom faktiska kunderna frågor, att hitta alternativ översättning lösning har högsta prioritet. All annan funktion för vBET är inte relevant just nu.

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av norku View Post
    ... Eftersom Google gav en vag anledning till nedläggning API jag är ärligt talat lite orolig att de skulle börja att straffa dessa forum använder den trots deras teleoperatörer närvarande tillåter sådan användning. Om de kan dumpa API med så kort varsel så kanske de skulle ändra TOS också och låt oss alla med ett stort problem.
    Jag skulle inte oroa dig för detta - Googles uttalande är klar: API är endast tillgänglig fram till den 1 december 2011, nu endast begränsningen kommer att handla om antalet dagliga förfrågningar.

Detta är klart och officiellt - det finns inget mer bakom och det är ingen mening att sätta något bakom. Google kommer bara stänga av API när de vill, och de vill göra detta 1 december och allt är redan planerat. Personligen ser jag ingen mening med att göra större oreda och skär det utan anledning. Google som partner tappat just nu många poäng för många människor (bara titta runt om människor reaktioner på olika forum), finns det ingen anledning för dem att ge ytterligare skäl att inte lita på Google.

Junior Member
    Reg.datum
    Maj 2011

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Jag skulle inte oroa dig för detta - Googles uttalande är klar: API är endast tillgänglig fram till den 1 december 2011, nu endast begränsningen kommer att handla om antalet dagliga förfrågningar.

Detta är klart och officiellt - det finns inget mer bakom och det är ingen mening att sätta något bakom. Google kommer bara stänga av API när de vill, och de vill göra detta 1 december och allt är redan planerat. Personligen ser jag ingen mening med att göra större oreda och skär det utan anledning. Google som partner tappat just nu många poäng för många människor (bara titta runt om människor reaktioner på olika forum), finns det ingen anledning för dem att ge ytterligare skäl att inte lita på Google.
    Några upplysande nya s

http://googlecode.blogspot.com/2011/...-our-apis.html

UPPDATERING 3 juni: I dagarna sedan vi meddelade utfasningen av Translate API, har vi sett den passion och intresse som så många av er, via kommentarer här (tro mig, läser vi var och en av dem) och på andra håll. Jag är glad att dela att vi arbetar hårt för att hantera din oro och kommer att släppa en uppdaterad plan för att erbjuda en betald version av Översätt API. Vänligen håll ögonen öppna, vi kommer lägga upp en fullständig uppdatering så snart som möjligt.
    Senast redigerad av Jncocontrol; 04-06-1110:27. Anledning: S

Reg.datum
    Oktober 2009

Detta är goda nyheter - i alla fall det fortfarande kommer att finnas sätt att få så många översättningar. Låt oss hoppas att priset kommer att vara lämpligt ... Hur som helst kommer vi gjorde utredning om andra lösningar eftersom det är mer skvaller än nyheter.

Tack för all info du ger Om någon har något att tillägga - även vad du tycker om den faktiska situationen - bara skriva.

Sida 2 av 6 FirstFörst 1234 ... SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •