Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: vBET innebar att mina taggar har fallit ur indesku Google!

Trådad Vy

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Swedish
    Translated text
    Lämna en länk till platsen, kan vi se vad som händer om det finns några omdirigeringar eller länkar sig fungera bra.
    När det gäller portal är en enkel NLP ger falsk information, som för närvarande är det primära språket i Google kröp omkring 275 resultat där, och jag tror att de är alla taggar som finns i det forumet (det finns mindre än 120, men vissa har ett par sidor i resultaten) . Enkel verifiering - kasta det i en fråga till Google:
    Code:
    site:forum.simple-nlp.pl/tags/
    I samband med detta ett misstag från din sida, misstänker jag att också kunde vara ett misstag för indexerade taggar i ditt eget forum - ladda länk som kommer att kontrollera det först.

Du skriver fel - ge detaljerna. Vi kan inte svara på ospecificerat fel eller hjälp utan specifik information.

Helt på marginalen - vBET inte ändrar sidor på naturligt språk (tillföra flaggor) så om verkligen taggarna försvinner från indexet, då föreslår jag att kontrollera om de ibland inte var blockerade i robots.txt-filer

Vänligen skicka nödvändig information.
    Original text
    Senast redigerad av vBET; 18-05-1120:14.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •