Text automatically translated from: Greek to: Swedish
Translated text
Denna kurs texten är skriven på grekiska

Först hade jag sett syngekrimeni uppgradera till vBulletin hade jag ingen speciell känsla, vilket gör installationen 2chch alla medlemmar i vårt forum var glada! Plötsligt från ingenstans börjat dyka upp och användare från andra länder och är säkra på att detta berodde på att uppgradera!

Det enda problemet är (och är definitivt ett problem i mitt forum för att jag har installerat många uppgraderingar och program / plugins, men kanske den server hosting sidan) är den långsamma hastigheten och den mängd data i daglig backup som automatiskt forumet .

Naturligtvis avstängd cache och 1,2 Gbyte gjorde backup systemen i daglig drift (aferesa och bilder från att vara i databasen) storleken på daglig backup sjunkit till omkring 360 MB.

Nu har jag avaktiverat cachen och jag har bara fyra huvudsakliga språk kan välja medlemmarna i forumet.

Så jag väntar otåligt på två saker. Problem 3.ch vilket har förbättrat frågan om tillfällig lagring, och naturligtvis snart kommer att ändra platsen värd sidan.

När okoklirothei version 3x och när hastigheten på mitt forum stigit till nivåer som är här är säker på att rörelsen medlemmar och besökare till forumet kommer att fördubblas och kanske tredubbla den specifika uppgradering.

Tack
Nektarios Zogkos
Original text