Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Konstiga e-post

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Default Konstiga e-post

Ett forum medlem klagade på detta:

Ett exempel från en e-post:
    Kära Bart,
    rparmar har just svarat på en tråd du prenumererar på titeln - FA Limited Club - i Pentax SLR Lens diskussionsforum PentaxForums.com. Om du vill svara på ett inlägg kan du öppna tråden genom att följa länken nedan. Svara inte på detta e-post.
    Denna tråd finns på:
    FA Limited - Sidan 32 - PentaxForums.com
    Här är det budskap som just har skrivit:
    <!--START vBET inte översatt område-->
    --- Citat (Ursprungligen från brecklundin) ---
    Plus att jag är tvungen att använda det eftersom jag bara skeppas den 35ltd off för en 43ltd ... en perfekt stor kopia av 35ltd och ändå kunde jag inte motstå lockelsen av mer silver.
    --- Slut citat ---
    <!--SLUTET vBET INTE ÖVERSATTA OMRÅDET-->jag kan relatera till det! Jag handlade min DA35 för en DA12-24, eftersom det var mer viktigt för mig att ha de brännvidder som omfattas. Men jag höll FA43. Även om det är mindre praktiskt än DA35 jag tycker att det fyller en speciell nisch.
    Detta kanske inte är den bästa tekniska exemplet på det objektiv som används, särskilt med efterbehandling, men jag gillar det. (Och det gör dansaren.) FA43 slår till igen där FA77 skulle ha varit för nära en gröda.
    Angie Smalis danser Inget fält
    Bild: http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis danser Ingenting Fält på Flickr - Photo Sharing!)
    Det kan också finnas andra svar, men du kommer inte få några fler meddelanden förrän du besöker forumet igen.
    Alla de bästa,
    PentaxForums.com

Inte alla e-mail se ut så här.
    fi en för ett inlägg av Eaglerapids visade inte detta.
    En för ett inlägg av pcarfan gjorde också.
    Kanske rparmar och pcarfan inte satt sin språk än?
    Inte jag heller
    Är det eftersom inte alla har sitt språk inställd? Om så är fallet, finns det en MySQL-fråga som jag kan använda för att ställa allas språk till engelska?

Tack!

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Tack för not. Vi började redan arbetar för att ta bort vBET kommentarer från e-post, men lägger tillbaka den på grund av andra prioriteringar. Vi återkommer till denna uppgift att säkerställa att vBET kommentarer inte ingår i e-postmeddelanden.

Ja jag kan bekräfta detta. Tack för att ta hand om detta också vBET.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Tack! Förhoppningsvis uppgradering till buggfix version (Jag antar 3.3.0) kommer att vara relativt smärtfritt!

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag fick 800 mejl i morse alla med

Användarnamn : <!--BÖRJA vBET INTE ÖVERSATTA OMRÅDET-->Oregistrerade<!--SLUTET vBET INTE ÖVERSATTA OMRÅDET-->
    ClassName: vB_Database
    MySQL version

och jag fick bara en annan 75 e-post som denna.

Jag vet att du förklarade innan, men jag förstår inte varför detta händer.

Plus jag får massiv meddelanden lasten på servern från min dedikerad server.

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av moman View Post
    Tack! Förhoppningsvis uppgradering till buggfix version (Jag antar 3.3.0) kommer att vara relativt smärtfritt!
    Som alltid uppdatering kommer trivialt - bara ladda upp filer och importera produkter fil

Också 3.3.0 kommer inte bara felrättning, men också många prestandaförbättringar kommer att ingå.

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av chick View Post
    Jag fick 800 mejl i morse alla med

Användarnamn : <!--BÖRJA vBET INTE ÖVERSATTA OMRÅDET-->Oregistrerade<!--SLUTET vBET INTE ÖVERSATTA OMRÅDET-->
    ClassName: vB_Database
    MySQL version

och jag fick bara en annan 75 e-post som denna.

Jag vet att du förklarade innan, men jag förstår inte varför detta händer.

Plus jag får massiv meddelanden lasten på servern från min dedikerad server.
    Vad är innehållet i dessa brev?

Om belastningen på servern - kan du avgöra vad som orsakar det? Aktuell information är inte tillräckligt - det kan inte vara relaterade med vBET, eller det kan orsakas av mer trafik. Så om du bestämmer att vBET är skyldig vänligen öppna ny tråd och ge oss detaljer

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag hoppas detta är åtgärdat inom kort

Reg.datum
    Oktober 2009

Löste Kommer att inkluderas i nästa utgåva. Postmeddelanden är uppdaterade på låg nivå krok, så borde fungera för alla typer oe post, men testades endast på teckning trådar.

I fallet om någon annan tänker med post som händer kan du bara skriva här: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post2756

PS.
    Jag tror att jag skulle appologise att det tooks såå länge - det var verkligen trivialt att rätta till. Frågan var att första gången när jag var ute efter e-post krokar hittade jag vad jag behövde, men testade den på fel sätt det som håller mig då. Tyvärr - och hoppas att det inte var så unconvinient - nu kommer det att försvinna

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •