Ett exempel från en e-post:
Kära Bart,
rparmar har just svarat på en tråd du prenumererar på titeln - FA Limited Club - i Pentax SLR Lens diskussionsforum PentaxForums.com. Om du vill svara på ett inlägg kan du öppna tråden genom att följa länken nedan. Svara inte på detta e-post.
Denna tråd finns på:
FA Limited - Sidan 32 - PentaxForums.com
Här är det budskap som just har skrivit:
<!--START vBET inte översatt område-->
--- Citat (Ursprungligen från brecklundin) ---
Plus att jag är tvungen att använda det eftersom jag bara skeppas den 35ltd off för en 43ltd ... en perfekt stor kopia av 35ltd och ändå kunde jag inte motstå lockelsen av mer silver.
--- Slut citat ---
<!--SLUTET vBET INTE ÖVERSATTA OMRÅDET-->jag kan relatera till det! Jag handlade min DA35 för en DA12-24, eftersom det var mer viktigt för mig att ha de brännvidder som omfattas. Men jag höll FA43. Även om det är mindre praktiskt än DA35 jag tycker att det fyller en speciell nisch.
Detta kanske inte är den bästa tekniska exemplet på det objektiv som används, särskilt med efterbehandling, men jag gillar det. (Och det gör dansaren.) FA43 slår till igen där FA77 skulle ha varit för nära en gröda.
Angie Smalis danser Inget fält
Bild:
http://farm3.static.flickr.com/2713/...0ed07095_o.jpg (Angie Smalis danser Ingenting Fält på Flickr - Photo Sharing!)
Det kan också finnas andra svar, men du kommer inte få några fler meddelanden förrän du besöker forumet igen.
Alla de bästa,
PentaxForums.com
Inte alla e-mail se ut så här.
fi en för ett inlägg av Eaglerapids visade inte detta.
En för ett inlägg av pcarfan gjorde också.
Kanske rparmar och pcarfan inte satt sin språk än?
Inte jag heller