Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: MEDDELANDEN översätter inte

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default MEDDELANDEN översätter inte

Meddelanden är inte att översätta så att alla som inte talar engelska inte kan se meddelande i sina valda språket genom att använda flaggan.

Jag klickade på ryska och allt ändrades till ryska utom varsel, är inte att de antar att översätta också?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Att märka är översatta om det är en del av html. Om du använder vBSEO, då de flesta förmodligen har du tur på ändra meddelande till JavaScript. I detta fall måste du stänga av den i vBET möjlighet att översätta vBSEO Java Script meddelanden

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag ser fungerade bra ... Tack.

Quote Ursprungligen postat av cheick View Post
    Meddelanden är inte att översätta så att alla som inte talar engelska inte kan se meddelande i sina valda språket genom att använda flaggan.

Jag klickade på ryska och allt ändrades till ryska utom varsel, är inte att de antar att översätta också?
    Jag ser inte detta "slå på ändra meddelande till JavaScript" i VBSEO. Är det inte i den senaste versionen?
    Senast redigerad av WilliamCaeser; 07-03-1620:10.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

För att ändra meddelande på JS, ange alternativet AdminCP->vBSEO->SEO-Funktioner->Virtuella HTML-Display till Gäller Virtuella HTML-Display.
    Att översätta varsel som lagts till med JS slå på alternativ AdminCP->vBET->Översättning Alternativ->Översätta vBSEO meddelanden i JavaScript.
    Senast redigerad av Marcin Kalak; 18-12-1511:36.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •