Meddelanden är inte att översätta så att alla som inte talar engelska inte kan se meddelande i sina valda språket genom att använda flaggan.
Jag klickade på ryska och allt ändrades till ryska utom varsel, är inte att de antar att översätta också?
Meddelanden är inte att översätta så att alla som inte talar engelska inte kan se meddelande i sina valda språket genom att använda flaggan.
Jag klickade på ryska och allt ändrades till ryska utom varsel, är inte att de antar att översätta också?
Att märka är översatta om det är en del av html. Om du använder vBSEO, då de flesta förmodligen har du tur på ändra meddelande till JavaScript. I detta fall måste du stänga av den i vBET möjlighet att översätta vBSEO Java Script meddelanden
Jag ser fungerade bra ... Tack.
För att ändra meddelande på JS, ange alternativet AdminCP->vBSEO->SEO-Funktioner->Virtuella HTML-Display till Gäller Virtuella HTML-Display.
Att översätta varsel som lagts till med JS slå på alternativ AdminCP->vBET->Översättning Alternativ->Översätta vBSEO meddelanden i JavaScript.
Senast redigerad av Marcin Kalak; 18-12-15 på 11:36.