Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: får felmeddelanden efter servern uppgradering

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default får felmeddelanden efter servern uppgradering

hej,

Jag har precis flyttat min sida till en ny dedikerad server. tidigare allt fungerade bra på min förra server. efter flytten till den nya servern, får jag följande felmeddelande:

Fatal error: Call to undefined funktionen iconv () in / home / användarnamn / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 379

det är för SHOWTHREAD sidor. för forum sidor samt vbacmps sidor och vbcommerce / vbcredits sidor, det går blir blank när du klickar på en annan flagga.

vet du hur vi kan lösa detta problem? känns som en server inställning eftersom det var fungerade bra innan jag flyttade till den nya servern.

tack
    Simit

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ja det är serverinställningar frågan - mer specifikt php fråga. Se här för vad som krävs för detta mod att fungera:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

Du behöver iconv installerat och det är vad du saknar på din nya server. Du hittar lätt installationsmanualen söker Internet för: PHP iconv

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •