Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: $ (Dollartecken i URL: en) som orsakar omdirigeringsfel

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

kan du klistra in här hela innehållet i meddelandet (meddelande från Google)?

andra, sätta dig en webbadresser med utrymme - vänligen sätta här bra webbadresser eftersom jag skulle vilja att kontrollera det.
    Senast redigerad av kamilkurczak; 27-04-1121:32.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Inte säker på att jag följer din fråga, jag har många adresser? De arbetar när du klickar på dem, men Google ser dem som en omdirigering fel. Jag läste att det är mest sannolikt kodningen. Jag har inga budskap från Google än 100k omdirigeringsfel i Verktyg för webbansvariga. Jag skrev en chunck av dem i mitt tidigare inlägg.

Reg.datum
    Maj 2010

Jag märkte att alla länkar från dina länkar är trasiga och min webbläsare kan inte öppna din webbplats genom denna länk. testade på IE och Google Chrome.

Genom att IE beter märkte jag en sak - phpBB2 är bruten! istället för phpBB2 i url Jag har en ph% E2% 80% 8BpBB% E2% 80% 8B2.

så att din webbadress ser ut:
    http://www.allfreechips.com/ph% E2% 80% 8BpBB% E2% 80% 8B2 /

Kanske är det ett problem med kodning.

För det andra, vilken version av vBET du använda?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Jag använde den senaste versionen du hade mig installera den sista frågan 3.4.0

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Vad skulle jag kontrollera för kodning?

Inte säker på att jag följer denna

Reg.datum
    Maj 2010

i den nya versionen alla omdirigering vi har i god ordning så URL Redirect är bra (det finns några problem). Jag ser en lösning om detta kodning - Jag kommer att AKS Michał om det.

Kan du öppna din webbplats med länkar från Google varning?

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Ja, när jag klickar på länkarna de arbetar ok, Im inte följande när du har phpBB2 problemet du skrivit dock.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

Det har varit ett par dagar och en helg här Alla uppdateringar?

Reg.datum
    Maj 2010

hej,
    För det första - Jag vill be om ursäkt för mitt sena svar - Vi har en lång - fri helg (helgdagar).

tillbaka till frågan.
    Jag märkte att du inte har stöd för (ännu) språk aktiverat. Inaktivera den med admincp-> vBET-> översättningar alternativ. Om någon kommer att använda denna länk - kommer platsen inte att översättas, eftersom Google inte stödjer några språk ännu (och jag se några webbadresser med som inte stöds langage koder inuti).

för det andra - var god klistra in här några länkar från din lista (från meddelande från google) som du kan använda och de relaterade ämnen finns kvar eftersom jag fortfarande inte kan öppna alla webbadresser från din lista (kanske trådar inte finns nu). Det kommer att vara till stor hjälp.

trirdly - Jag kan upprepa det här problemet med dålig visning av $ i url. Jag kommer att förbereda för en snabb fix hur du tar bort $ från URL - om du behöver

1. öppna, redigera och gör en kopia av denna fil:
    forum root / includes / vbenterprisetransator_functions.php
    2. i den här filen finns:
    PHP Code:
    $vbet_custom_char_replacement_short = array('"' => '''%' => ''); 
    3. och ersätt med:
    PHP Code:
    $vbet_custom_char_replacement_short = array('"' => '''%' => '''$' => ''); 
    4. spara och testa den
    Senast redigerad av kamilkurczak; 03-05-1116:46.

Senior Member
    Reg.datum
    Jun 2010

ok, tog jag bort stöds inte ännu sådana (Jag såg inte att i det förflutna!)

här är några fel från 1 maj

Code:
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/n​l/p​rom​oti​ons​/33​99-​bre​aka​ay-​25-​dol​lar​-nd​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/n​o/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​282​-ww​w-c​asi​nod​uwe​b-n​et-​$-1​0-a​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​s/b​ad-​tim​es/​499​6-c​irr​us-​uk-​on-​par​emp​i.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/e​s/p​rom​oti​ons​/57​82-​$-1​0-0​00-​sor​teo​-co​n-g​alo​re-​tra​gap​err​as.​htm​l  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/l​t/n​ews​/34​56-​ieš​kot​e-ž​mon​ių-​ver​sti​-al​lfr​eec​hip​s.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​s/p​rom​oti​ons​/39​79-​fre​e-c​asi​no-​kod​e.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​h/p​rom​oti​ons​/35​40-​new​-ca​t-รหัส​-co​ol-คาสิโน​-50​-$.​htm​l  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​l/p​rom​oti​ons​/53​84-​kod​e-i​zob​ilj​u.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/e​t/p​rom​oti​ons​/58​73-​mas​siv​e-3​33-​1-d​epo​sii​di-​boo​nus​-at​-ca​sin​o33​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​h/p​rom​oti​ons​/34​96-เล่นคาสิโน​-em​ail​-ยูไนเต็ดราคา​-$-​10-เสียค่าใช้จ่าย​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​a/p​rom​oti​ons​/59​67-​gen​eró​s-f​ree​spi​n-n​ada​l-p​res​ent​-en​-go​-ca​sin​o-w​ild​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​h/p​rom​oti​ons​/34​96-​vbe​t_d​ela​y2x​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/it​/pl​ay_​ban​ner​268​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/t​l/p​rom​oti​ons​/43​41-​new​one​-pa​ra-​coo​lca​t.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/h​i/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/4​042​-sl​ots​ofv​ega​s.h​tml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​a/w​elc​ome​-le​ts-​tal​k/5​224​-eu​a-c​asi​no.​htm​l  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/s​q/a​rch​ive​-ca​sin​o-s​tuf​f/2​857​-ne​voj​ë-p​ër-​inf​orm​aci​on-​par​a-s​e-t​ë-d​epo​zit​ave​-i.​htm​l  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​s/p​rom​oti​ons​/55​43-​las​t-l​oad​-co​des​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/l​v/c​ont​est​-ca​len​dar​/65​26-​var​-ba​ner​i-n​aud​as-​uzv​arē​tāj​iem​.ht​ml  Redirect error May 1, 2011 
    htt​p:/​/ww​w.a​llf​ree​chi​ps.​com​/ph​pBB​2/c​a/p​oke​r-p​rom​oti​ons​/29​84-​par​adi​se-​pok​er-​pro​mo-​bec​ome​-mi​lli​ona​ir.​htm​l  Redirect error May 1, 2011

Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •