Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: 404 Följande inlägg i främmande språk

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Default 404 Följande inlägg i främmande språk

Jag använder för närvarande vBSEO'd länkar på mitt forum.

När en användare lämnar en tjänst i ett främmande språk med fullständiga redigeraren (ej snabbsvar) får du en 404 efter att omdirigera (tjänsten är fortfarande göras, dock). Jag försökte detta med och utan HTML-sanering aktiverad, utan resultat. Kan du ta en titt på detta?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Swedish
    Translated text
    Detta meddelande är skrivet på ett annat språk. Detta forum händer inte den situation som beskrivs. Så skicka mig ett privat meddelande adressen till ditt forum (och en länk till denna tråd), så jag kan kolla upp det.
    Original text

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Jag har inte längre detta problem efter invalidiserande vBSEO HTML sanering. Tack ändå för svar!

Reg.datum
    Oktober 2009

Ja - detta är mycket viktigt att inte använda något som rensar HTML-kommentarer - annars vBET kommer att förlora information om vad som redan var översatt (dvs. genom Forumkoder Lang och langtitle) och vilka områden bör inte översättas, men ändå måste kodas.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Jag har istället installerat en vB.org mod froum och ställ utförandet för att 65 tusen - vilket inte stör vBET det verkar, till skillnad från vBSEO system, som skruvas upp.

Reg.datum
    Oktober 2009

Ja - vBET använder 1000 utförandet ordning, så om du gjort något med kommentarer efter att det har något inflytande på hur vBET fungerar.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •