---
ADMINISTRATÖR OBS! detta inlägg innehåller falsk information om Google uttalande för att automatiskt översatt innehåll. Även uttalandet inte gäller vBET. Se här för mer information: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post7873
Tyvärr var jag på semester när ett meddelande skapades och mycket felaktig information ingick i denna tråd - det är därför korrigering ingår här.
---
Hallå
Jag ville bara låta er veta att Matt Cutts säger att automatiskt översätta webbsidor faller inom deras "genererade auto innehåll" riktlinjer som bestraffas sedan Google Panda uppdateringen.
Så precis som en varning du kanske vill ompröva lägga alla dina översatta sidor i din webbplatskarta.
Faktum är att du kanske vill överväga att blockera Google från listan översatt auto språk alls via robots.txt.
Här är videon: YouTube - Hur ska jag hantera lokaliserat innehåll?
Hälsningar
StarBuG

Svara med citat
För att undvika dåliga känslor och skrämma de som inte läser hela trådar bara rubriker jag kommer att ändra titeln på detta ämne. Med full respekt för författaren - vi gör detta bara för att undvika missförstånd, eftersom ämnet tar något mycket dåligt som vi tror är inte sant. Hoppas det är OK för författare