fortfarande har ett problem med detta - någon?
fortfarande har ett problem med detta - någon?
Jag skulle verkligen uppskatta ett svar på detta
hej, jag måste be Michał om denna fråga eftersom jag har inga idéer ännu.
några idéer än?
hej,
Var god gör ett mycket långt inlägg på främmande språk och kontrollera att det fortfarande inte fungerar (översättning).
URL från ditt inlägg inte fungerar nu, så jag kan kolla upp det nu igen.
Google kanske inte alltid upptäcks språk för mycket kort meddelande (kanske felstavat) så du måste kontrollera att ditt meddelande är mellan [b] [lang = [/ B]-taggar. (Detta taggar lägger i newpost_process krok)
så, försök att testa det för långt meddelande på främmande språk.
HTC är att filtreras genom detta forum - hela URL: en är
http://cellphoneforums.net/h tc/t327487-tono-de-llamada.html (utan mellanslag)
vänligen svara mig - häxa alternativ du har setted i admincp-> vBET-> google-> Google språkidentifiering.
Skriv här en Google språkidentifiering Confidence värde
Detta är satt till "Lita alltid på användare"
Jag är ganska säker på att detta inte är problemet, men - det har direkt att göra med utförandet ordning vBulletin API plugin som används för nya mobila tillämpningar störa plugin som sätter Lang taggar i ett inlägg.
Lita alltid på användare Detta alternativ är baserat på inställningarna för den användare som skriver ett meddelande. Så att Google kan känna igen budskapet språket genom användarinställningar. Om användaren har hans språk inte satt - Google inte kan översätta det.
Om användaren kommer att göra ett meddelande i andra språk som i sin admincp - Google fortfarande inte kan översätta det.
Detta alternativ är för Optimeringar och om detta alternativ är aktiverat - språk-taggar kommer inte att läggas till.
Gå till din admincp-> vBET-> Google och
1. uppsättning Google språkidentifiering till Lita på Google när resultatet är förtroende värda
2. uppsättning Google språkidentifiering Confidence till 0,1
3. testa det! (Gör ett nytt meddelande)
Skulle fungerar bra.
VIKTIG - Du måste packa gamla inlägg i Lang-taggar för hand.