Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: VBSEO Sitemap fråga - inga främmande tecken webbadresser

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Default VBSEO Sitemap fråga - inga främmande tecken webbadresser

Kan inte följa webbadresser
    När vi testade ett urval av webbadresser från din webbplatskarta upptäckte vi att vissa webbadresser omdirigeras till andra platser. Vi rekommenderar att din webbplatskarta innehåller webbadresser som pekar till slutdestinationen (målsidan för hänvisningen) istället för omdirigering till en annan webbadress.
    Text automatically translated from: Japanese to: Swedish
    Translated text
    Alla VBET webbadresser i min webbplatskarta har engelska tecken inte korrekt utländska tecken och Google inte gillar det här.

Till exempel webbadress i webbplatskartan:

OS i en ny bärbar dator - - Datorns operativsystem visas inte juice

Omdirigeringar här:

OS i en ny bärbar dator - - Datorns operativsystem visas inte juice

Hur åtgärdar jag detta?
    Original text

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Detta är bra - Det är så det ska fungera. Varför? Prestanda.
    I detta ögonblick generation av 52 gånger fler länkar till trådar kan konsumera mycket tid för stora forum. Översättning av alla dem som samtidigt kunde gjort det riktigt, riktigt tidskrävande och genererar massor av frågor till databasen.

Och detta är bra för Google - som du ser, du har en 301 omdirigering till sidan med översatta url.

Google skulle föredra att länkarna var översatt, men det behöver inte besvära dem alls.

Mer här: http://www.vbenterprisetranslator.co...other-plugins/

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Vad har du lägga till redan 52x länkarna till sitemap är servern belastningen redan ökade oavsett om du lägger till normal eller främmande tecken.

Du bara får göra detta och detta är din ursäkt, inte oh och Google sinne, det är därför de ger mig en varning och berätta för mig att ändra det!

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Detta meddelande från Google är för din information. De tror att du förmodligen har en dålig länkar i webbplatskartan, De tror att det är inte bra för dig och du inte vet någonting om det,
    men du vet - det länkar omdirigeras (med 301) till bra form och det är bra för Google och mycket bra för din webbplats (prestanda).

I detta ögonblick vBET inte har stöd för översättning av webbadresser i webbplatskartan. Snälla, gör en ny tråd i FUNKTIONER begäran och vi kommer med det här (vi kan göra detta som ett alternativ i admincp).

Dessutom kan du integrera inte vBET med sitemap - Du kommer att ha i webbplatskartor bara länkar ursprungliga trådar. Google att genomsöka länkar översatt själv (men det tar längre tid) och du kommer att ha översatt webbadresser

Från min sida är allt. Om du kan - du kan öppna en ny tråd i be om funktioner.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •