Hej,
Nu vet jag inte där är problemet. Fortfarande med dubbla lang mapp i url eller inte?
mitt misstag, förlåt igen.
här har du en lösning för att undvika dubbelbeskattning omdirigera från URL:
1. öppna och gör en kopia av denna fil:
forum root / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. i den här filen finns:
PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
3. I denna funktion finns:
PHP Code:
if (!$vbulletin->userinfo['userid'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_guestfilecache_use']
4. förelägga denna kod:
PHP Code:
if ('REQUEST_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost' && $_REQUEST['language'])
{
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$url = str_replace('/'.$_REQUEST['language'].'/', '/', $_SERVER['REQUEST_URI']);
if(preg_match('/\/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//',$url))
{
$url = preg_replace('/('.VBET_LANGUAGESMATCH.')\//','',$url);
exec_header_redirect($url);
}
}
För det andra. Jag vet inte vad problemet har du när du vill uppgradera vBET. Vänligen ge mig några exempel. Kontrollera alla konfigurationsinställningar i admincp-> vBET-> Main (url motor etc.) och klistra in här din. Htaccess-filen.
Om du fortfarande inte kan uppgradera till nya versionen - vänligen skickat till mig genom PM din admincp och FTP detaljer och jag kommer att fixa det.
För det tredje. Du integrera din sitemap generator med vBET? här har du en lösning steg för steg hur du integrerar denna mod: http://www.vbenterprisetranslator.Co...tegration.html