Ursprungligen postat av
mario06
Här kan du tydligt att denna länk inte fungerar (fel betyder samma sak) markeras med rött och nu du säger att du aldrig sagt det?!?
Du är verkligen slöseri med tid. Och än en gång att du inte läst noga. Vänligen - Läs hela poängen. Om jag skriver du: "Jag är lite förvirrad" - du kommer ska bevisa för mig att jag skrev att jag är lite?? Vad det handlar om egentligen? ...
Detta är vad jag skrev:
Ursprungligen postat av
vBET
3. Som jag skrev i början din
länkar till sub-forum i arkiv fungerar inte alls. Bara för att viktigaste forumet och trådar. Detta gör att tusentals felaktiga länkar på ditt arkiv sidor.
Till exempel:
Code:
http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Detta är länkar till slitbanan arkiv och det fungerar men i det innehåll det finns länkar överst på sidan
till sub forum där tråden ingår.
Exempel:
Code:
http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
Och alla dessa länkar inte fungerar - Endast till huvudforumet. Alla arkiv Underforum länkar fungerar inte. Detta gör du tusentals fungerar inte länkar på tusentals arkiv trådar sidor.
Jag gav dig exempel på plats där du hittar brutna länkar och nästa exempel på bruten länk själv (bruten efter översättning). Ledsen - men vad är problemet här? Har du fortfarande inte vet vad det handlar om eller du försöker bevisa något här?
Notera även att du kan använda citationstecken - inklusive bilder är inte nödvändigt
Ursprungligen postat av
mario06
Du sa att för en extra avgift du skulle ha gjort min version som är kompatibel sedan efter det arbete du sade att deras var ett problem med arkivet som jag inte hitta eftersom alla länkar fungerade för mig. Jag kontaktade vBulletin (när du berättade för mig att) och de sade att allt var ok.
Inte sant - vad jag skrev du att du har i din PMS och jag också. EOT. Läs igen om behov av att påminna. Vi började redan citera våra PM i andra tråden (du länkade det här) så ingen anledning att starta det igen. Annat innehåll av PM ingår offentligt här kommer att betraktas som spam, eftersom det redan i andra avsnittet. All kopiering som görs av samma användare betraktas som spam på detta forum och på alla andra forum som jag vet. Så snälla - inte börja SPAM.
Ursprungligen postat av
mario06
Jag kontaktade vBulletin Support igen idag och jag fick ett liknande svar som för ett år en så sen, i enkla ord mitt arkiv fungerar som det ska! Läs vBulletins kommentarer nedan, gömde jag namnet på pivacy skäl, men jag kan försäkra er att han är den äldsta medlemmen där så nu vad?
Arkiv sub-forum sidor på vBulletin 3,6 kraschar om du annonsen ytterligare parameter till URL. Du kan kontrollera det även på rena exempel - utan vBET eller någon annan mod. Jag kollade det på forum med vBET funktionshindrade. Så det är vBulletin bugg, eftersom vBulletin har plugin arkitektur och stöder till plugin ytterligare funktionalitet. Arkiv ha sin egen anknytning poäng vilket betyder att arkivet även förutspåddes att utvidgas. Om du lägger alla parametrar till URL bryter hela sidan betyder det att det finns en bugg i vBulletin kod och det är vBulletin lagarbete att lösa det.
Ursprungligen postat av
mario06
PS. Om du fortfarande missnöjd med sitt svar och vill att jag ska ställa en mer teknisk fråga efter det här och jag kommer att kopiera / klistra in det till vBulletin Support Team direkt ok?
Jag förstår inte vad de menar med att skriva att den inte är avsedd att Underforum att visas i arkivet - det är och det är genereras av vBulletin ... Kanske du inte förstår varandra. Bara ge dem webbadress:
Code:
http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
Och säg att det kommer att sönder om du lägger till några parametrar till URL - detta är felet. Du kan också ge dem föregående stycke.
Ursprungligen postat av
mario06
Eftersom vBulletin sa det inte finns någon bugg och allt fungerar bra problemet är på slutet så jag väntar på fix.
Nej, det betyder att de inte vet vad du menar eller de bara spola av dig. Det kommer inte att göra sina buggar försvinna från sin kod och hoppa till vår kod, bara för att de skrev att det inte finns någon bugg. Det fungerar inte detta sätt. Och jag skrev dig hur du kan kontrollera själv att det är vBulletin bugg. Jag skrev det till dig då, jag skrev det nu. Så bara kontrollera det och snälla sluta skriva att det är på vår sida eftersom det inte kommer att göra det visas på vår sida efter att ha upprepat det igen och igen. Har du ens kollat det? Har du inaktiverat vBET och kollade själv att länken kommer att krascha med någon parameter läggs till URL? Har du?