Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Det bör finnas en möjlighet för en användare att inaktivera visning automatisk översättning

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2010

Default Det bör finnas en möjlighet för en användare att inaktivera visning automatisk översättning

Titeln är tydlig nog.

Jag driver ett mycket stort forum, och jag har många användare som kan läsa flera Langs. utan problem, de vill kunna se den ursprungliga texten utan någon översättning, och inte behöva klicka ner på den.

Detta är främst för dem med avseende på PM, inte riktigt i gängorna själva.

Men tyvärr kan du bara styra detta via hela styrelsen, skulle det vara trevligt om användaren kan själv bestämma via kontrollpanel, om hur den vill se sin PM visas, etc.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Tror du att det ska vara lika på / av för varje användare, eller ange vilka språk inte automatiskt översättas?

Även om den globala lösningen är OK, det kan göras genom att redigera mallen så originaltexten skulle vara synliga utan att klicka.

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2010

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Tror du att det ska vara lika på / av för varje användare, eller ange vilka språk inte automatiskt översättas?

Även om den globala lösningen är OK, det kan göras genom att redigera mallen så originaltexten skulle vara synliga utan att klicka.
    Jag tror inte att en global lösning skulle vara OK.

Men användaren bör kunna kontrollera om han vill se automatiska översättningar eller inte.

Jag tror att en av och på är bra, inte för varje Lang. (Som verkar komplicerat för mig)

Men finns som inställning i användarens kontrollpanel i sin profil.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •