Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Användare CP alternativet i profil doesnt uppdatering lang inställningar

Default Användare CP alternativet i profil doesnt uppdatering lang inställningar

Användaren Cp möjlighet att välja lang inte fungerar inte ens här. Jag valde grekiska till exempel och den icke förändras, endast genom att flagga att klicka på det förändringar, märkte jag att i min forumet först så jag försökte här och samma

Banned
    Reg.datum
    Nov 2010

Hej,

titta på för att beskrivningen av detta alternativ:
    På vilket språk du ska skriva dina inlägg. Forumet kommer automatiskt översätter dina inlägg till andra användare språk. De kommer också att översätta inlägg på andra språk ditt standardspråk.
    Det betyder, behöver du inte märka dina inlägg med [Lang] - Forumet kommer att upptäcka din språk automatiskt, men det finns en admin alternativ, som kan begränsa detta erkännande i
    AdminCP -> VBET -> Google -> Google språkidentifiering
    du hittar där en detaljerad desciption, hur det fungerar.

I AdminCP det finns tom ett annat alternativ:
    AdminCP -> VBET -> Övrigt -> Omdirigera till användarens språk
    som automatiskt kommer att omdirigera dig till din standardwebbläsare språk. Det fungerar inte på vårt forum, eftersom detta alternativ är inaktiverat här.

Tråd flyttas till avsnittet Felsökning

Text automatically translated from: Greek to: Swedish
    Translated text
    Jag testar nu
    Original text

mina inställningar är här på grekiska men jag ser engelska inlägg

Banned
    Reg.datum
    Nov 2010

Ja, du och du ser dem på rätt sätt - varför? Jag har besvarat i mitt första svar Eller kanske du pratar om något annat ...
    Du ser grekiska endast i fall då AdminCP alternativ är inställt på automatisk omdirigerar eller när du väljer det manuellt från flaggor i toppen.

plz berätta för mig exakt vad jag har att ställa kanske skriva en skärmdump. Jag vill att användare som väljer Lang från usercp att omdirigera in i det Lang. i dont tillåter flaggor för reg användare thanx

Banned
    Reg.datum
    Nov 2010

AdminCP -> VBET -> Övrigt -> Omdirigera till användarens språk
    Tack vare detta alternativ kan du omdirigera användare till deras webbläsarens standardspråk och denna inställning är oberoende av "UserCP" inställningen, som används för omräkning (Jag har redan beskrivit det i mitt första svar)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •