Användaren Cp möjlighet att välja lang inte fungerar inte ens här. Jag valde grekiska till exempel och den icke förändras, endast genom att flagga att klicka på det förändringar, märkte jag att i min forumet först så jag försökte här och samma
Användaren Cp möjlighet att välja lang inte fungerar inte ens här. Jag valde grekiska till exempel och den icke förändras, endast genom att flagga att klicka på det förändringar, märkte jag att i min forumet först så jag försökte här och samma
Hej,
titta på för att beskrivningen av detta alternativ:
Det betyder, behöver du inte märka dina inlägg med [Lang] - Forumet kommer att upptäcka din språk automatiskt, men det finns en admin alternativ, som kan begränsa detta erkännande iPå vilket språk du ska skriva dina inlägg. Forumet kommer automatiskt översätter dina inlägg till andra användare språk. De kommer också att översätta inlägg på andra språk ditt standardspråk.du hittar där en detaljerad desciption, hur det fungerar.AdminCP -> VBET -> Google -> Google språkidentifiering
I AdminCP det finns tom ett annat alternativ:
som automatiskt kommer att omdirigera dig till din standardwebbläsare språk. Det fungerar inte på vårt forum, eftersom detta alternativ är inaktiverat här.AdminCP -> VBET -> Övrigt -> Omdirigera till användarens språk
Tråd flyttas till avsnittet Felsökning
mina inställningar är här på grekiska men jag ser engelska inlägg
Ja, du och du ser dem på rätt sätt - varför? Jag har besvarat i mitt första svar Eller kanske du pratar om något annat ...
Du ser grekiska endast i fall då AdminCP alternativ är inställt på automatisk omdirigerar eller när du väljer det manuellt från flaggor i toppen.
plz berätta för mig exakt vad jag har att ställa kanske skriva en skärmdump. Jag vill att användare som väljer Lang från usercp att omdirigera in i det Lang. i dont tillåter flaggor för reg användare thanx
Tack vare detta alternativ kan du omdirigera användare till deras webbläsarens standardspråk och denna inställning är oberoende av "UserCP" inställningen, som används för omräkning (Jag har redan beskrivit det i mitt första svar)AdminCP -> VBET -> Övrigt -> Omdirigera till användarens språk