Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Flaggor sortering

Question Flaggor sortering

Kan det finnas ett sätt att ge oss möjlighet att sortera flaggorna på det sätt vi vill att de ska visas i adminCP, jag menar som ett alternativ?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag tror att det är möjligt. Var det bör tas upp - för alla platser där flaggorna visas (rullgardinsmenyn, flaggor, registreringsformulär)?

Japp, skulle överallt vara super.

Reg.datum
    Oktober 2009

OK, kommer det att vara

Var finns detta alternativ i 3.3.1? Detta ställdes i november så jag gissade att det skulle ingå som du sa.

Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Nej det ingår inte ännu. Tyvärr - vi har gjort 3.3.0 släpper snabbare att det var planerat och 3.3.1 var bara felrättning release.

Tills vi inkluderar flaggor sortering i officiella utgåvan kan du använda denna lösning:
    1. Öppna / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php
    2. Sök:
    Code:
    $vbet_SupportedTranslations = array ('af'=>'Afrikaans','sq'=>'Albanian','ar'=>'Arabic', 'be'=>'Belarusian','bg'=>'Bulgarian','ca'=>'Catalan','zh-CN'=>'Chinese','hr'=>'Croatian','cs'=>'Czech','da'=>'Danish','nl'=>'Dutch','en'=>'English','et'=>'Estonian','tl'=>'Filipino','fi'=>'Finnish','fr'=>'French','gl'=>'Galician','de'=>'German','el'=>'Greek','iw'=>'Hebrew','hi'=>'Hindi','hu'=>'Hungarian','is'=>'Icelandic','id'=>'Indonesian','ga'=>'Irish','it'=>'Italian','ja'=>'Japanese','ko'=>'Korean','lv'=>'Latvian','lt'=>'Lithuanian','mk'=>'Macedonian','ms'=>'Malay','mt'=>'Maltese','no'=>'Norwegian', 'fa' => 'Persian', 'pl'=>'Polish','pt'=>'Portuguese','ro'=>'Romanian','ru'=>'Russian','sr'=>'Serbian','sk'=>'Slovak','sl'=>'Slovenian','es'=>'Spanish','sw'=>'Swahili','sv'=>'Swedish','zh-TW'=>'Taiwanese','th'=>'Thai','tr'=>'Turkish','uk'=>'Ukrainian','vi'=>'Vietnamese','cy'=>'Welsh','yi'=>'Yiddish');
    3. Ändra ordningen på par.

Återigen ledsen att det inte ingick ännu

OH, jag ser. OK då. Hur som helst, tack för tillfällig lösning.

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag undrar om prestandaproblem - sortering varje gång är att inte effektiv. När vi ändrar bara ändra det i koden. Jag förstår att det är inte trevligt att ändra koden, men det är mycket bättre för prestanda och det verkar som om inte mycket användarna verkligen behöver för att sortera sina flaggor av Admin CP.

Jag ändrar sin status igen till "Med hänsyn". Om någon annan också måste det konfigurerbara ange din röst här. Om det verkligen behövs kommer vi att stödja det. Om det inte behövs för fler användare kommer vi att stanna på quick fix-lösning. Är det OK för dig Cybershaolin?

Reg.datum
    Oktober 2009

Inget svar och inga andra röster - så just nu denna begäran anses ha avslagits och stöds bara som enkel kod modifiering.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •