Varför?
Det gör samma sak här på vbet.
Så du har testa forumet här.
Varför?
Det gör samma sak här på vbet.
Så du har testa forumet här.
Hallå
Vi arbetar fortfarande på i.
Jag är inte helt säker, så jag har några frågor till dig.
1. denna 555 - detta är parameter till din mod, eller hur?
så är använda denna mod det?
2. om du aktiverar vBET (stannar bara med SEO) bör detta inte vara kapade, men kommer det att fungera (detta mod med denna parameter)?
3. Är detta mod användning. Htaccess fil?
Tack
555 var ett exempel, blir något QueryString omdirigeras.
I dont se varför du ber mig att felsöka kan du testa om ditt forum HÄR!Code:http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/1220-vbet-redirecting-query-strings-urls-2.html?hello999randomnumber7676476437634
Tack.
Ja, jag kan återge det här och på mitt test forumet, men jag behöver veta varför du behöver denna sträng i URL? Detta bör omdirigera som en parametr till din mod?
eller kanske detta inte ska vara kapade bara.
Im kör en mod som behöver lägga frågesträngarna till webbadresser. Vad mer frågor. VBET bör inte omdirigera querystrings. Period.
Jag märkte att det endast i url: en till trådar här strängen är kapade.
till exempel för att vBulletin Enterprise Översättare (vBET) - Powered by vBulletin inte.
Jag ska försöka hitta en lösning.
Det är korrekt;
vbet eventuella omdirigeringar gänga url med en fråga sting, hur kan jag stoppa detta.
hej, jag arbetar fortfarande på det.
Eller är det så svårt eller ... Det är så lätt och jag ser där jag inte borde ha
Tack för ditt tålamod.
ok, tack.
Jag hittade något i den här filen:
I denna funktion:Code:includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
Jag hittade den här raden:PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
Detta är omdirigeras när länken är inte bra att vBSEOPHP Code:
exec_header_redirect($threadurl);
Om du redigerar filen och kommentera denna linje som nedan:
detta "? 555" inte bör kapade.PHP Code:
//exec_header_redirect($threadurl);
Jag testade det när denna funktion kommenterades och jag märkte inte några problem (översättningar fungerade bra, URL: er till trådar också, sidor också) men jag är inte helt säker på att det nu vBET fungerar bra. Michał kommer att bekräfta det snart.