Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Mall Redigeringar

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Default Mall Redigeringar

Hej,

Innan du köper Pro versionen bestämde jag mig för att utvärdera det fria i min sajt:
    travelexpert.gr / travel.php

Så har jag några frågor:
    1 .- Kan jag lägga till flaggorna på raden under mina knappen meny där nu säger "din resa Advisor"?
    2 .- Jag respekterar önskan Google för att få sina slongan, men kan jag lägga till det i sidfoten, medan flaggorna kommer att vara i toppen?
    3 .- Och till slut ... Priset på $ 90 har helt gratis version av din modul?

Tack
    Maria

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

hej,
    Jag hittade denna instruktion till dig om fri version av vBET sida:
    vB Enterprise Översättare - vBulletin.org Forum

1.
    Code:
    Configurable place for flags - simply select in options where you want to have translation flags. NO MANUAL TEMPLATE MODIFICATION. Supported: Footer-Bottom, Footer-Top, Navbar-Bottom, Navbar-Top, Custom
    - Possible custom place for flags - in such case just edit template which you want and add $vbenterprisetranslatorflags
    - Configurable header for flags
    - Flags generation base on templates - so if you need to customize for several styles simply edit hose templates: vbenterprisetranslator_flags_begin, vbenterprisetranslator_flag, vbenterprisetranslator_flags_end.
    så om du vill sätta din flagga under denna knapp - bara att gå till vBET meny och redigera flaggor plats att Anpassad. Efter att bara $ Vbenterprisetranslatorflags till mallen med den här knappen

3. $ 90 - detta är en kostnad av vBET licens, om du vill ta bort vBET kredit länk, måste du också köpa ytterligare branding fri licens - för $ 135

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag ser att vi förlorade svara för 2: a frågan

Så - ja du kan placera Gogle logotyp på andra plats. För att göra detta måste du ta bort Google bild från vBET konfiguration och lägg den i lämplig mall av Admin CP.

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2010

Tack ni båda killarna. Jag ska köpa den under helgen.

Maria

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •