Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: VB4.0.7 + flaggorna kan inte på egen mall

Default VB4.0.7 + flaggorna kan inte på egen mall

Det är problem att ändra designen flaggorna plats
    Om du lägger koden {vb: rå vbenterprisetranslatorflags} och välj "Flaggor Place" som en anpassad ********** och direkt "Custom flaggor mall" till namnet på mallen där du vill lägga till flaggor manuellt

Får ingenting!

Om du passerar "Flaggor Place" till en annan plats (inte en egen plats)
    Acceptera den position vi sätter {vb: rå vbenterprisetranslatorflags} taggen och placeringen av Vbet

Kort sagt, flaggorna visas två gånger

Text automatically translated from: Hebrew to: Swedish
    Translated text
    Vad händer om en anpassad säkring
    Är det visas också i sub konstruktioner?

Eftersom jag arbetar med vissa konstruktioner, är det viktigt mönster under flaggorna kommer också att
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi kommer att kontrollera det på vår sida. Om vi kommer inte att kunna reproducera, är det möjligt att något går sönder i din layout (om du har anpassat).

Först ska vi kolla inte det fungerar på vår sida (ny version av vBulletin kan ändra något). Kan du berätta exakt vad de ska göra för att reproducera? Jag menar exakt var du vill lägga till flaggor? Vad är just din konfiguration när du har flaggor två gånger (något annat att anpassade - som exakt på din sida)?

Dessutom - jag förstår inte din fråga om sub design - vad menar du med sub konstruktioner?

Text automatically translated from: Hebrew to: Swedish
    Translated text
    Barn stil, är design i ett annat format och påverkas av det
    Original text

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Quote Ursprungligen postat av dacho View Post
    Om du passerar "Flaggor Place" till en annan plats (inte en egen plats)
    Acceptera den position vi sätter {vb: rå vbenterprisetranslatorflags} taggen och placeringen av Vbet

Kort sagt, flaggorna visas två gånger
    Om du använder en FLEGT plats inte anpassad (till exempel: navbar-botten) den här taggen - ingår automatiskt, så om du klistrade in den här taggen för att mallen för hand och ställa in detta alternativ - inte anpassade. du kommer att ha din flaggor inkluderat två gånger. Så om du använder flaggan annan plats än egna - bara ta bort denna tagg från mallen.

sub design: Du menar att till exempel på huvudforumet du använder sthe stil 1 och på en annan del av forumet du använder stil 2? Om ja - du ska redigeras mallar med samma namn i stil 1 och stil 2.

Code:
    There is a problem changing the design flags location
    If you put the code {vb: raw vbenterprisetranslatorflags} and choose the "Flags Place" as a custom ********** And direct the "Custom flags template" to the name of template where you want to add flags manually

Get nothing!!
    Kan du klistra in här namnet på den här mallen? Jag vill testa den på mitt prov forum.

Tack

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •