Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Ställ in standardspråket som standard för användare som inte gjort det ännu

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg

Wow, kan inte vänta för att få 3.1.3! lol Tack så mycket!

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi planerar att sätta i 3.1.3 inslag av automatiska språk erkännande. Efter att vi kommer att vara redo att släppa. Naturligtvis planer kan ändras om någon annan briljant idé kommer från våra kunder. Vi föredrar flexibilitet är nyckeln till riktigt bra produkt

Jag förstår. Det är bara att jag väntar på att presentera din hacka officiellt på min egen webbplats och de krav jag har gjort skulle verkligen hjälpa mig att undvika viss förvirring om standardläget språk, etc. Jag skulle verkligen behöva denna implementeras ASAP. Är det möjligt för dig att göra 3.1.3 tillgänglig och genomföra automatiska språk erkännande i en framtida version? Denna funktion är typen av stora, inte bör ingå i en större uppgradering som 3,2 eller nåt sånt?

Hur som helst, det kostar inget att fråga, men jag skulle verkligen uppskattat att få 3.1.3 så snart som möjligt, tack.

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Text automatically translated from: Turkish to: Swedish
    Translated text
    Detta är också mycket välsmakande Jag tror att bästa sättet, jag hoppas jag fick licensen skulle vara fördelaktigt.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Cybershaolin View Post
    Denna funktion är typen av stora, inte bör ingå i en större uppgradering som 3,2 eller nåt sånt?
    Du har helt rätt

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •