Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Någon som vet varför alla mina engelska sidor är bud upp men översättningarna arbete?

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Detta är från Vb adminpanel

Forum URL
    URL för ditt forum.
    OBS: Lägg inte till ett snedstreck. ('/')
    Senast redigerad av vBET; 27-10-1002:21. Anledning: Länk till en utmanande innehåll - även modifieras av vBulletin vi behöver originalet här

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

vBulletin bytt URL och opaqued det. Ange det igen inne i CODE BBCode - så vi vet det exakta värdet på denna parameter på ditt forum.

Junior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag har lagt till extra: i URL

Code:
    http://www.webscutest.com/forum
    Senast redigerad av vBET; 27-10-1002:23. Anledning: Korrigerat url värde

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag vet inte varför göra det svårare ... Jag korrigerade det - jag måste bekräfta för att vara säker nu - titta på dina tidigare inlägg och bekräfta gör det är exakt värde?

Om ja då är det okej - i detta fall kontrollera gör det är vBET fel alls - disable vBET helt:
    1. Stänga av det i admin CP
    2. Kommentar vBET regler. Haccess
    3. Kopiera faktiska 2 bytt vBSEO filer och åsidosätta det genom att originalet från vBSEO paket.

Om problemet kvarstår efter handikappande, då är det inte vBET fel och vi kan inte hjälpa dig med problem som inte orsakas av vBET.

Om problemet försvinner efter handikappande, vänligen ångra ändringarna och ge Kamil info om det - han kommer att kontrollera och lösa det på plats.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Hej,
    Jag gjorde alla steg från Michał inlägg (tidigare inlägg) och problemet finns kvar (även när vBET är inaktivera).
    Som jag skrev tidigare - det är inte heller vBET fråga, förmodligen vBSEO. Bara skriva till vBSEO support.
    från vår sida det är allt. Löste

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •