Detta är från Vb adminpanel
Forum URL
URL för ditt forum.
OBS: Lägg inte till ett snedstreck. ('/')
Detta är från Vb adminpanel
Forum URL
URL för ditt forum.
OBS: Lägg inte till ett snedstreck. ('/')
Senast redigerad av vBET; 27-10-10 på 02:21. Anledning: Länk till en utmanande innehåll - även modifieras av vBulletin vi behöver originalet här
vBulletin bytt URL och opaqued det. Ange det igen inne i CODE BBCode - så vi vet det exakta värdet på denna parameter på ditt forum.
Jag har lagt till extra: i URL
Code:http://www.webscutest.com/forum
Senast redigerad av vBET; 27-10-10 på 02:23. Anledning: Korrigerat url värde
Jag vet inte varför göra det svårare ... Jag korrigerade det - jag måste bekräfta för att vara säker nu - titta på dina tidigare inlägg och bekräfta gör det är exakt värde?
Om ja då är det okej - i detta fall kontrollera gör det är vBET fel alls - disable vBET helt:
1. Stänga av det i admin CP
2. Kommentar vBET regler. Haccess
3. Kopiera faktiska 2 bytt vBSEO filer och åsidosätta det genom att originalet från vBSEO paket.
Om problemet kvarstår efter handikappande, då är det inte vBET fel och vi kan inte hjälpa dig med problem som inte orsakas av vBET.
Om problemet försvinner efter handikappande, vänligen ångra ändringarna och ge Kamil info om det - han kommer att kontrollera och lösa det på plats.
Hej,
Jag gjorde alla steg från Michał inlägg (tidigare inlägg) och problemet finns kvar (även när vBET är inaktivera).
Som jag skrev tidigare - det är inte heller vBET fråga, förmodligen vBSEO. Bara skriva till vBSEO support.
från vår sida det är allt. Löste