Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast
Resultat 11 till 20 av 21

Ämne: varning från Google

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

bhanuprasad1981,
    Skicka mig ett MSN-kontakt i PM.

Efter Googles e jag avaktiveras vBET under några dagar och den översatta länkar (dubbla 52x) började falla ner och Googles sökrobotar sakta började backa men min trafik och Google Adsence Intäkter började sjunka snabbt. Så jag försöker ett litet experiment nu, jag vände på vBET med alla språk påslagen men med bara 4 språk cachas och om några dagar ska jag ge er resultaten.

kamilkurczak,
    Detta är ett allvarligt problem som måste hanteras som något har förändrats med Googles Krypande Strategi, Som i början av året alla översatta trådar (52x) är att betraktas som duplicate trådar period. Detta påverkar mig eftersom jag har en medelstor forum 400,000 inlägg x 52 = säker död!
    Jag börjar förlora Adsense intäkter och det gör mig arg!

Du har ett PM, PS: Jag tog bort vBET cachen efter varningen.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Ok jag har ditt PM. Jag ska kolla upp det och jag väntar på resultatet av ditt test. Tack
    Senast redigerad av kamilkurczak; 13-01-1114:40.

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av kamilkurczak View Post
    Ok jag har ditt PM. Jag ska kolla upp det och jag väntar på resultatet av ditt test. Tack
    Jag ska testa min setup i de närmaste dagarna men vad kan du berätta om vad som händer med Google? Vad har de förändrats? Vad är vBET ska göra åt det? Detta problem kommer säkert att träffa alla de medium | stora forum förr eller senare.

Hälsningar

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Vänligen manen en ny tråd med denna fråga - vi skulle likt att samla alla frågor i trådar. kan du klistra in det någon innehållet i dina PM med länkar? Jag vill visa det vår en annan arbetare, kan du?
    Senast redigerad av kamilkurczak; 14-01-1114:28.

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Varför ska jag göra en ny tråd om problemet är exakt samma? Jag har skickat dig för e-post med länkar i PM så krävs, Jag vill inte att offentliggöra ett reserverat Google Email grund av lokala lagar om personlig integritet och eftersom det strider mot Googles TOS. Du har all nödvändig information så ge mig ett svar.

Hälsningar

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av mario06 View Post
    Varför ska jag göra en ny tråd om problemet är exakt samma? Jag har skickat dig för e-post med länkar i PM så krävs, Jag vill inte att offentliggöra ett reserverat Google Email grund av lokala lagar om personlig integritet och eftersom det strider mot Googles TOS. Du har all nödvändig information så ge mig ett svar.

Hälsningar
    Eftersom:
    1. Du har andra exempel på webbadresser från Google
    2. Anledningen i ditt fall kan vara annorlunda att här
    3. Lösa detta problem inte kan lösa dina en
    4. Just nu är jag inte säker på vem som har problemet - inte status för detta igen "För att förklara" eftersom det återlämnas i tråd Författare Forum, eller på grund av anteckningen.
    5. Som jag förstår i detta ögonblick bhanuprasad1981 vem som är författare till denna tråd har inte denna fråga längre - så denna fråga är stängd.
    6. Vår personal vet inte vem som för att hjälpa just nu utan att läsa hela tråden. Vi kan inte tillåta det - annars kommer vi att få situationer där vi behöver läsa hundratals inlägg att inse som fortfarande behöver vår hjälp

Vänligen bara öppna nya tråd för att göra det enklare - då tycker är enkla de är att gå snabbare
    Senast redigerad av vBET; 14-01-1119:10.

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av bhanuprasad1981 View Post
    du har rätt, jag ignorera att e-post var resultatet 75% trafik förlust tillsammans med sidrankning droppe har jag bort helt VBET två månader tillbaka, men trafiken är fortfarande alldeles för låg i förhållande till mina sidor trafiken innan du installerar vbet
    Hej. Tala om vad som är aktuell status på forumet. Jag är lite vilse, eftersom Kamil tillåtet att hantera två frågor i en tråd. När jag såg dig fick svar och en möjlig orsak - fel integration. Du hanterat detta, bekräftade att nu integration är OK och sluta svara för 2 mal - vår personal antas att frågan är löst på ditt forum. Så vad händer?

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Eftersom:
    1. Du har andra exempel på webbadresser från Google
    2. Anledningen i ditt fall kan vara annorlunda att här
    3. Lösa detta problem inte kan lösa dina en
    4. Just nu är jag inte säker på vem som har problemet - inte status för detta igen "För att förklara" eftersom det återlämnas i tråd Författare Forum, eller på grund av anteckningen.
    5. Som jag förstår i detta ögonblick bhanuprasad1981 vem som är författare till denna tråd har inte denna fråga längre - så denna fråga är stängd.
    6. Vår personal vet inte vem som för att hjälpa just nu utan att läsa hela tråden. Vi kan inte tillåta det - annars kommer vi att få situationer där vi behöver läsa hundratals inlägg att inse som fortfarande behöver vår hjälp

Vänligen bara öppna nya tråd för att göra det enklare - då tycker är enkla de är att gå snabbare
    1. Du har Googles e-post. kamilkurczak har Googles e-post. Jag kan inte lägga upp Google Email offentligt på grund av min lokala Land sekretesslagar och eftersom det är mot Google TOS som skulle få mig förbjudas omedelbart av Google Adsense.

2. Ge mig orsaken | fix för mitt problem, eftersom ni alla har materialet.

3. Varningen e-postmeddelanden som vi båda fick är desamma.

4. Jag har samma fråga som den fattiga bhanuprasad1981, Nu är det för sent för honom men inte för mig, är ett snabbt svar krävs annars jag kommer att följa hans säker död.

5. Som jag sa i punkt 1. Du och kamilkurczak har all nödvändig information så att inte springa runt het gröt och ge mig en fast användbart svar | fix och inte oroa sig för att höja din tråd räknas.

bhanuprasad1981 Svarade för ett par dagar sedan (några trådar ovanför min) och bekräftade vad jag sagt och också sagt att han var handikappad, hans citat är under, jag vet inte var du läst att hans fråga var fast!?
    bhanuprasad1981,
    du har rätt, jag ignorera att e-post var resultatet 75% trafik förlust tillsammans med sidrankning droppe har jag bort helt VBET två månader tillbaka, men trafiken är fortfarande alldeles för låg i förhållande till mina sidor trafiken innan du installerar vbet
    Så jag måste förutsätta att hans problem inte har lösts genom vBET eftersom han avinstallerade vBET alla tillsammans. Innan jag sluta som honom jag vill ha svar snabbt utan att den billiga prata eftersom Jag förlora pengar och detta kommer att bli ett problem.
    Senast redigerad av mario06; 15-01-1107:49.

Reg.datum
    Oktober 2009

Så snälla bara Skapa ny tråd för ditt problem. Du kan skriva det att innehållet är i PM, men vi behöver nya markerad öppnas för nyemission för att kunna hantera den. Vänligen öppna ny tråd för ditt problem om du vill ha vårt stöd. Detta fall är för bhanuprasad1981 och det är löst eftersom han inte lider problemet längre.

Inga nya tråd = något fall för vår personal. Vänligen - detta är inte fråga att diskutera. Vi kommer att börja arbeta med frågan när nya tråd för den anländer och vi kommer att kunna hantera det på lämpligt sätt. Vi är här för att hjälpa dig Vi ger dig vår kostnadsfria support. Vi har enkel process som gör det möjligt att hantera kunder frågor på bra sätt. Genom att vägra att starta processen (att skriva ny tråd) du vägrar vår support.

Vi gärna hjälper dig - bara du skapa ny tråd med din fråga beskrivning - Du kan skriva det som förenar fanns skicka i PM, kan du inkludera det länk till detta ämne. Men vi måste du ge oss en markerad genom att starta ny tråd i buggar rapporter eller felsökning avsnitt. Så fort du gör det kommer vi att börja arbeta med den. Våra kunder databas är större och större och bra, enkel och tillverkningsprocessen tillåter oss att hjälpa alla våra kunder på bästa sätt och ge oss möjlighet att vidta lämpliga åtgärder till deras fall.

Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •