Ursprungligen postat av
vBET
Ja - det kan vara att på hans forum att den fungerar på grund av olika versioner. Som jag skrev innan jag vet inte detaljerna i hans integration mellan vBulletin NAD MediaWiki. Det ser ut som det genereras av vBulletin, fortfarande det kan vara layout integrationen som du skrev. Kanske nyaste versionen av MediaWiki mod gör fler saker, kanske forum författare galna extra ansträngning. Har du frågat honom? Kollade du beskrivning för det nyaste MediaWiki integration mod? Jag ser det flaggor i sidfoten - det ser ut som sidfot genereras av vB mallhantering mekanism, inte bara hårdkodade.
Hur kontrollerar inte kroken global_complete används. Det är mycket enkelt. Om du gjorde först integration delen korrekt - det innebär att forumet kommer att känna igen länkar med språkkoden (dvs / PL /...) - sedan om global_complete stöds sidan kommer att översätta bra. Om det inte stöds, då sidan inte kommer att översättas, och du kan se att på sidan som skall översättas länkar under flaggorna kommer att ha "vbet_flag" som ingår i webbadressen.