Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 17

Ämne: Registrering problem

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2010

Default Registrering problem

När oregistrerade medlem vill registrera ett nytt konto får han databas misslyckande efter ingivandet alla tabeller i slutet. Ingen kan registrera ett nytt konto nu? Jag behöver din hjälp direkt.

Ogiltig SQL:
    INSERT INTO användare
    (Optioner, parentemail, e-post, användarnamn, salt, passworddate, lösenord, usergroupid, LanguageID, usertitle, customtitle, showbirthday, birthday_search, födelsedag, Timezoneoffset, **** klänning, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastvisit, lastactivity, autosubscribe, showvbcode , threadedmode, reputationlevelid, rykte, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
    VÄRDEN
    (11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** com "," kardelenksk22 "," \\ \\ w (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ "', FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709 ", 3, 12," Yeni Registered User ", 0, 0, '1985-04-26 ', '04-26-1985, '2', '88 .242.91.77", "TR",'' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

MySQL Fel: Okänt kolumnen "vbet_def_lang" i "fältet lista"
    Fel nummer: 1054
    Begär Datum: tisdag, oktober 5, 2010 @ 21:47:35
    Fel Datum: Tisdag 5 oktober, 2010 @ 09:47:35
    Manus: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Referrer: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    IP-adress: 88.242.91.77
    Användarnamn: kardelenksk22
    ClassName: vB_Database
    MySQL version:
    Senast redigerad av beaconsfield; 05-10-1020:06.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

När du använde min. Htaccess rewrite regler gjorde du ändrar ordet forumz för ditt forum mapp?

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2010

Nej gjorde jag inte. Jag använder inte forum mappen. Vad ska jag göra?
    Senast redigerad av beaconsfield; 05-10-1021:15.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Det. Htaccess har min mapp utvidgning, om ditt forum är så här www.mysite.com / forum sedan ändra forumz till forum och du bör vara god (BTW jag bara precis köpt och installerat detta idag)

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2010

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Då skulle jag gissa, men du kunde göra något värre än att ändra your.htacces från den du kopierade från min lösning på detta och se hur du går
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Om det inte fungerar ställer du skriva tillbaka till hur det var innan du någonsin bytt det idag och vänta på att någon härifrån för att komma i kontakt med dig, åtminstone de kommer att kunna använda ditt forum

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2010

Tack för er hjälp, men det löser inte min databas problem. Problemet är att ingen kan registrera ett nytt konto nu. På grund av standardspråk tabellen är inte känd. Någon idé?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Ändra standardspråk i din admincp> vbet> Main> standardspråk

Sedan för dig att se ditt forum www.mydomain.com/en/ sv om ditt standardspråk är engelska.

Thats det bästa jag kan göra som de inte mitt mod och IM ingen kodare - sorry!

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2010

Hur som helst tack. Jag kommer att vänta Michal svar.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

hej
    Jag var på din sida och jag kan inte hitta flaggor. är du säker på att du importerat en vBET product.xml fil från gör-inte-uploadmappen genom admincp-> produkter och plugins-> Lägg till / import produkt?

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •