Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 3 av 3 FirstFörst 123
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: Test: Denna text är skriven på franska

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

OK det genomförs och kommer att ingå i vBET 3.2.0 (ja vi hade tänkt 3.1.3, men det är för mycket förändringar så blir det 3.2.0).

Du kan testa det här. Detta forum faktiskt har valt strategin att lita på Google när resultaten är minst 10% säker.

Så njut

Reg.datum
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Swedish
    Translated text
    Till exempel var detta budskap inte märkt av mig att han är polska. Antingen manuellt eller genom att ställa in standardspråk. Kort sagt - jag ljög för vBET hävda att meddelandet är på engelska, men med hjälp av vBET språkidentifiering insåg han att meddelandet är på engelska bara på polska och korrekt märkta
    Original text

Bra jobb. Har du ett release datum i huvudet? Jag behöver verkligen den nya versionen ...

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Cybershaolin View Post
    Bra jobb. Har du ett release datum i huvudet? Jag behöver verkligen den nya versionen ...
    Ja vi har - idag Vi är glada för att ge snabb vad våra kunder behöver

Produktionen är redan igång. Det kommer att ta upp till 2 timmar. Vi behöver också producerar lägga för VBA-Dyna integration att stödja språkidentifiering också där

Wow! Tack så mycket! Great service!

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    OK det genomförs och kommer att ingå i vBET 3.2.0 (ja vi hade tänkt 3.1.3, men det är för mycket förändringar så blir det 3.2.0).

Du kan testa det här. Detta forum faktiskt har valt strategin att lita på Google när resultaten är minst 10% säker.

Så njut
    Text automatically translated from: Polish to: Swedish
    Translated text
    Detta är bara ett test som kontrollerar om språkidentifiering fungerar bra med citat som syftar till att nya linjer.
    Original text

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    OK - jag vet nu att det är möjligt att erkänna språk genom curl. Också att Google gör misstag, men är så snäll som berättar hur säker han är om sin gissning (0 - inte alls, 1 - 100%, allt mellan - du vet vad).

Så i detta ögonblick mitt förslag för denna funktion är att göra det konfigurerbara med alternativ:
    - Lita alltid på användaren (bäst för prestanda - Google är inte frågade när nytt meddelande kommer, kommer alla andra alternativ frågar Google om riktiga språk)
    - Lita alltid på Google (Google resultat används alltid som verkliga språk - inte bra för korta meddelanden)
    - Lita på användaren men frågar Google (i så fall om det finns skillnader mellan vad användaren märken och vad Google säger administratör kommer att få e-post om det)
    - Lita på Google när resultatet är förtroende värda (en annan parameter som kommer att berätta hur säkra Google måste använda sin resultat - dvs 0,3)

Och en sak till - kommer Google inte att bli tillfrågad om användaren på något ställe av budskap som lang BBCode manuellt.

Vad tycker du om detta?
    I de alternativ som föreslagits ovan, vad skulle vara vägen att välja mellan när det används för att göra det gamla sättet före genomförandet av detta?

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Cybershaolin View Post
    I de alternativ som föreslagits ovan, vad skulle vara vägen att välja mellan när det används för att göra det gamla sättet före genomförandet av detta?
    Lita alltid på användaren - på så sätt ett erkännande är inte gjord.

Sida 3 av 3 FirstFörst 123

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •