Microsoft Windows XP Professional V8.1 Ultimate Edition Z Mad Dog
Included SP3 + popravke na tekočem 23. oktober 2009
Končna različica: Windows XP Professional Corporate "FR" 32bit Service Pack 3 (št aktiviranje)
Velikost: ~ 630 MB
Minimalne zahteve: 500 MHz procesor, 256 MB RAM in 64 MB za grafične kartice je minimum za pravilno delovanje.
Memory uporablja po konfiguracijo strojne opreme: ~ 150 MB
PREBERITE VSI, da najbolje pripraviti in namestitev operacijskega sistema.
- V mapi addons CD-Rom, boste našli veliko programske opreme, da spremenite ključ za Windows, da se vaš voznikov pred vnovična ali za čiščenje registra po namestitvi sistema.
- Lahko dodate svoje voznike z manipuliranjem ISO z UltraISO in jih dala v mapah $ OEM $ \\ $ 1 \\ DRIVERS \\ 001 \\ 002 \\ 003 \\ 004 \\ 005 \\ 006, \\ 007, \\ 008. Ti bodo avtomatično podprte med namestitvijo
- Mape addons CD-ROM vsebuje tudi posodobitev za DirectX 10 in boste lahko uživali najnovejše grafike, dokler lahko vaše grafične kartice ravnati z njimi!
- Za namestitev ali nadgradnjo iz starejše operacijski sistem ni možno, namestitev je treba opraviti s škorenj s CD-Rom.
- Se posodobitve iz Windows Update invalide in trajno izbriše, se bo tako preprečila izgubo ikon in drugih sprememb.
- V času bo nameščen namestitev gonilnikov za večino matične plošče, bo SATA trde diske, zvočne kartice in omrežnih kartic HD tudi odkriti, kot sta Nvidia in ATI grafične kartice.
- Ne odstranjujte nad CD-Rom se kazni zaradi nepravilne namestitve komponent.
- Št protivirusne programske opreme ali parfeu so nameščeni s to različico, namestite svoje.
Sistem je zelo optimiziran, hitro in popolnoma stabilno, usmerjen k varnosti, deluje brezhibno na vseh strojih in nima hroščev, da mi je znano, bi bila vsaka preložitev je dobrodošel, da popravi napake.
Ni potrebe, serijska številka, je neposredno vključen v cd.
Microsoft Windows XP Professionnel Ultimate Edition V8.1 By Mad Dog Inclus Service Pack 3 + correctifs à jour au 23 Octobre 2009 Version finale : Windows XP Professionnel Corporate "FR" 32Bits Service Pack 3 (Aucune activation) Taille du fichier : ~630 Mo Configuration minimale : Processeur 500Mhz, 256Mo de mémoire vive et 64Mo pour la carte graphique sont un minimum pour un bon fonctionnement. Mémoire utilisé suivant la configuration matériel : ~150 Mo MERCI DE PRENDRE CONNAISSANCE DE TOUT CE QUI SUIT AFIN DE PREPARER ET INSTALLER AU MIEUX VOTRE SYSTÈME D'EXPLOITATION. - Dans le dossier ADDONS du CD-Rom, vous trouverez plusieurs logiciels, pour changer la clé de Windows, pour récuperer vos pilotes avant réinstallation ou encore pour nettoyer le registre après installation du système. - Vous avez la possibiliter d'ajouter vos propres drivers en manipulant l'ISO avec UltraIso et en les plaçant dans les dossiers $OEM$$1DRIVERS,,,,,,,8. Ils seront automatiquement pris en charge lors de l'installation - Le dossier ADDONS du CD-Rom contient également une mise à jour vers DirectX 10 et vous permettra de profiter des dernières avancées graphique du moment que votre carte graphique puisse le gérer! - Une installation ou mise à jour depuis un ancien système d'exploitation est impossible, l'installation ne peux se faire qu'en bootant sur le CD-Rom. - Les mises à jour par Windows Update sont désactivées et supprimé définitivement, cela évitera la disparition des icones et autre modification. - Au cours de l'installation les pilotes pour la plupart des cartes mères seront installés, les disques dur SATA, les cartes audio HD et cartes réseaux seront également détectés, comme les cartes vidéo Nvidia et Ati. - Ne retirez surtout pas le CD-Rom sous peine de mauvaise installation des composants. - Aucun logiciel antivirus, ni parfeu ne sont installés avec cette version, à vous d'installer les votres. Le système est extrémement optimisé, rapide et parfaitement stable, orienté sécurité, fonctionne parfaitement sur toutes les machines et ne comporte aucun bug à ma connaissance, tout report sera le bienvenue afin de corriger les erreurs. Aucun besoin de numéro de série, celui-ci est directement intégré au cd.