Pôvodne odoslal
trevis
Dobrý deň, Michal,
Zachytil som konfigurácii. Htaccess môžete mi pomôcť?
Snažil som sa dať pravidlá pred vbseo.php LINE, som sa snažil dať do pravidiel vbseo.php všetky pravidlá, som sa snažil dať do stredu, Konečne som sa dostať očakávaný výsledok.
Môžete mi dať príklad, ako ho získať. VBET htaccess pre prácu s vBSEO?
[] S,
Rafael Trevisan.
Olá Michal, Estou apanhando da configuração do .htaccess, pode me ajudar? Já tentei colocar as regras antes da LINHA do vbseo.php, já tentei colocar as regras antes de TODAS AS REGRAS do vbseo.php, já tentei colocar no meio, enfim, não estou conseguindo o resultado esperado. Pode me dar um exemplo de como deve ficar o .htaccess para funcionar o vBET com o vBSEO? []s, Rafael Trevisan.
Code:
RewriteEngine On
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
###############################################################################
# vBET
# ====
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
###############################################################################
# vBSEO
# ====
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]