Nej, kan det ikke påvises her, fordi du ikke bruger vBSEO mulighed for at inkludere tråd titler i næste / forrige links (dem, der vises direkte under det hurtige svar editor). Du vil først nødt til at aktivere indstillingen.
Nej, kan det ikke påvises her, fordi du ikke bruger vBSEO mulighed for at inkludere tråd titler i næste / forrige links (dem, der vises direkte under det hurtige svar editor). Du vil først nødt til at aktivere indstillingen.
OK så - vi ved nu, hvordan at reproducere det. Vi vil kontrollere det på vores test instans og søge efter anden løsning. Stor tak!![]()
Beklager, men vi kan ikke reproducere dette problem.
Vi har testet den på 3.5.0 vBSEO og 3.3.3 vBET. Hvilke versioner har du?
Sørg for at du har installeret den nyeste version vbet (hvis du har brugt det)
Hvad med opdateringen product_vbenterprisetranslator.xml fra gør-ikke-upload mappe?
Jeg bruger vBET 3.3.3 og vBSEO 3.3.2. Min langtitle tags er ikke analyseres i profilen statistiksiden enten nu, ser det ud. Helt mærkeligt!
Du kan løse parsing af langtitle under profilen "statistik" fane (hvor der står "sidste indlæg: ..."), Jeg lavede denne ændring i class_userprofile.php:
Find:
Erstat:PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
Der er ingen måde tags bliver globalt parset, som ellers denne ændring ville ikke være nødvendig. Der er heller ingen kroge i denne klasse fil.PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}
Venligst PM adgang detaljer til FTP, Admin CP og vBSEO CP. Da vi ikke er i stand til at reproducere det på vores side, vi er nødt til at tjekke det på vores server.
Venligst fortryde dine ændringer, før du giver os adgang til oplysninger (vi nødt til at se problemet til at diagnosticere det) - du kan lavet kopier af filer til nemt at bringe den tilbage igen.
Som jeg skrev din 3.3.3 skal parse langtitle globalt, i dette øjeblik er jeg ikke i stand til at fortælle gør det er nogle fejl, konflikt med en anden plugin, eller forkerte din opdatering.
Jeg rejser til udlandet i denne uge, og vil ikke være til rådighed til at håndtere eventuelle backend hjemmeside problemer bortset fra dem postet her på forummet.
Kan du vise mig hvor i koden taggen er globalt analyseres? Jeg kan derefter tage et kig og lade dig vide, om jeg kan se, hvorfor det er mangler visse områder.