Hej.
Om formatering som bröts på den här sidan - Beskriv vad som är fel och vi kommer att kontrollera det.
Om mod_pagespeed - jag kontrollerat loggar du gav och hittade inte någon felaktig sökväg till /en/ katalog. Är du säker på att detta är orsaken till problemet? Är du säker på att detta är orsaken? Kan du ge en logg som visar tydligt det? Jag ser från loggar som du visar att frågan är för URL-adresser utan språkkod. Jag också kontrollerat HTML-källan för sida på engelska - URL: er till CSS är relativa och det finns bas används så begäranden skickas till servern för CSS-filer utan språkkod.
Kontrollera har du ange lämpliga rättigheter för katalogen där cachen skrivs. Kontrollera har du fortfarande ledigt utrymme på skivan hårt.
Slutligen om du är säker att problemet är översatta sidor sedan kontrollera din mod_pagespeed konfiguration. Vänligen kontrollera konfigurationen kan du något om internt omdirigerade webbadresser (gör det tar URL innan .htaccess ägde rum eller efter). Försök att ta reda på vad servervariabeln används av mod_pagespeed för att bestämma begärda URL-adressen. Detta kommer att kanske tillåta oss att hitta våra något. Här är något om mod och .htaccess: mod_pagespeed Installation och konfiguration
Dokumentationen för mod är inte alltför små, finns det mycket av konfiguration även för domäner mappning. Här hittar du mer om det: Med hjälp av mod_pagespeed
Också be att Google hjälp - vi tror att det är bara fråga om konfiguration.
Vid detta ögonblick i loggarna kan jag inte se hur vBET påverka mod. Om jag missar något, vänligen peka mig det exakt. Även om problemet med att översättas Webbadresser, mod ska vara smart nog att känna igen bas bildar HTML och för att respektera .htaccess omdirigeringar - så igen vänligen be även Google och i dokumentationen. Om du hittar något vi kommer att kontrollera det igen - fortfarande ange loggar som visar att problemet med språkkoder som ingår i URL-adresser.