Dankie vir jou notas.
Soos ek verstaan jou kode sal vereis word deur Microsoft betaal weergawe - is dit reg?
Oor die kaarte - Neem asseblief kennis dat dit nie sê hoeveel bladsye is geïndekseer - presies hoe baie bladsye is deursoek. En meer bladsye deursoek, omdat dié gelewer vinniger (sien laaste kaart). So Google nie reageer op vBET - dit reageer op die reaksie tyd net om te oorlaai nie jou bediener. Wanneer server response vinniger robots kruip vinniger.
Ek sien jou riool begin reageer vinniger n lang tyd voordat jy gestremd is die vBET (aan die begin van September) - aantal gekruip begin presies dan verhoog. So as jy sien dit is verwant aan die reaksie tyd.
Ek is hier oor net een ding belangstel. Jy het geskryf gister wat jy wil vBET te skakel. So gister vBET was nog aktief op jou forum, maar op die kaarte wat jy die laaste 6 dae vBET gestremdes gemerk (soos ek verstaan elke hoek op die kaart is 'n meting van een dag) - so iets om dit nie reg hier nie ...
Volgens inligting het van jou Google kruip (nie kruip nie - dit is nie dieselfde nie) baie vinniger as vBET nog aktief was. Net verlede meting op die kaarte is toe vBET was afgeskakel. Let asseblief nie misleidende inligting te gee. Natuurlik is daar is 'n verband tussen die reaksie tyd en die aantal gecrawlde bladsye, maar jou bediener te beantwoord baie vinniger as vBET was nog op. Miskien, want in plaas van wag vir eksterne vertaling jou bediener het dadelik kwota oorskry inligting (dit begin oor die week gelede). Miskien omdat configuration (Guest kas het op maand gelede of so iets).
En die een meer dink - dink jy regtig dat robots verkeer het dieselfde waarde as die regte mense verkeer? Robots sal nie in die advertensies klik, sal robots nie geskep het op jou forum en robots sal skep nie waardevolle inhoud van jou forum. So ek dink persoonlik dat die inligting wat jy sal meer crawlers verkeer is nie 'n goeie nuus - dit is net nuus. Jy sal los werklike verkeer en ware mense van jou gemeenskap.
Terug te keer tot die kwessie - Het jy hulp nodig het in hierdie onderwerp?