Hej,
jeg har installeret en ny version af Vbulletin, Dyr, VbseoSitemap, Din - alle nyeste versioner på http://www.bitcoins-deutschland.de (Bitcoins Forum Deutschland) .
Nu har jeg nogle serios problemer med Vbseo Sitemap.
1.) Jeg ofte cant nå "vBSEO Sitemap rapporter" Link
Jeg har brug for at logge ind, klikke på OK eller indtaste, og det siger du logge ind igen, jeg ind, så det siger igen, skal du logge ind og så videre.
2). På et tidspunkt kan jeg lykkes at logge, men så får jeg den næste fejl. Jeg ønsker at køre Sitemap Generator gennem "Run Gernerator", men så siger "Kan ikke køre sitemap ... (se titel)".
Jeg vidste bare disse ændrede på Vbseo Sitemap:
Sitemap Generator integration - vBulletin Enterprise Oversætter (vBET)
Edit:
Jeg kan ikke klikke på de andre knapper som download Log ... jeg har brug for at logge ind hele tiden, og derefter im tilbage på startskærmen af VbSeo Sitemap.
Edit2:
Jeg har deaktiveret vBet og det stadig ikke fungerer. I dont tror, at dens om min htaccess.:
Code:
RewriteEngine On
RewriteRule ^((urllist|sitemap).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap|api\.php)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
Jeg tror, at dens over den ændrede gjort for at få sitemap arbejder for vBet.