Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: utenlandske tegn når du skifter mellom språkene

Trådvisning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hallo. Jeg begynte å jobbe på den og etter noen analysere Jeg innså at det ikke er bug i det hele tatt ... Jeg vil likevel sjekke muligheten for å endre atferd, er nå her forklaring hva som skjer:
    - Ditt oversatt sider er i UTF-8, så nettlesere viser spesialtegn fra URL i fin måte (unntatt IE som ikke ære denne standarden)
    - Din opprinnelige sidene ikke un UTF-8 så nettleser ikke viser spesielle tegn på fin måte, og vBET ikke endringer nettadresser for ikke oversatt sider

Jeg vil sjekke hvordan den vil oppføre seg hvis vBET re-kode URL selv for ikke oversatt side - Jeg kan ikke forutsi det fordi sidekoding og URL-koding vil variere. Dersom det vil hjelpe så vil jeg gi deg rask fix og sannsynligvis vil ikke inkludere det i offisielle utgivelse (eller konfigurerbart - må sjekke første resultatene og tenke på mulige effekter). Hvis den ikke vil hjelpe det vil forbli slik den er fordi det er browser vise problemet (akkurat som IE ikke viser spesielle tegn på fin måte i det hele tatt - kanskje nyeste betyr det ikke sjekke det).

Jeg vil gi deg tilbakemelding i løpet av få øyeblikk.
    Sist endret av vBET; 04-05-1113:25.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •