Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Ik gebruik vbet sinds de 2.X tak, en zijn upgrading langs de weg. Ik heb net een upgrade naar 3.2.2.
Nu, als ik klik op de vlaggen, merk ik de URL verandert ook. echter soms de pagina wordt geladen goed, maar andere keren, ik krijg gewoon een witte pagina die zegt: "pagina niet gevonden". mijn site is informedtrades.com. Ik heb vBSEO ook geïnstalleerd.
Ik zag een aantal mensen dat soortgelijke ervaringen, maar ik zag niemand over te praten die zich slechts enkele van de tijd, noch zag ik mensen die alleen maar een probleem had na deze recente upgrade. sorry als dit al is behandeld en ik het gemist.
het even welke ideeën over hoe het probleem op te lossen?
Hi. Ik denk dat ik vond het patroon. Op uw forum links die speciale karakters wordt beweerd dat niet gevonden worden. Ik weet niet waarom nog niet.
We zijn niet in staat om te reproduceren op onze servers (zoals je hier kunt zien dat het goed werkt), dus gelieve PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP.
Ik gebruik vbet sinds de 2.X tak, en zijn upgrading langs de weg. Ik heb net een upgrade naar 3.2.2.
Nu, als ik klik op de vlaggen, merk ik de URL verandert ook. echter soms de pagina wordt geladen goed, maar andere keren, ik krijg gewoon een witte pagina die zegt: "pagina niet gevonden". mijn site is informedtrades.com. Ik heb vBSEO ook geïnstalleerd.
Ik zag een aantal mensen dat soortgelijke ervaringen, maar ik zag niemand over te praten die zich slechts enkele van de tijd, noch zag ik mensen die alleen maar een probleem had na deze recente upgrade. sorry als dit al is behandeld en ik het gemist.
het even welke ideeën over hoe het probleem op te lossen?
keerde ik terug naar vbet 312, dat werkt prima. ja, is de kwestie die verband houden met enig verschil tussen de 312 en 322. Ook, toen keerde ik terug naar 312, het eerste wat ik deed was een product te overschrijven. het probleem nog steeds sprake. Toen ik de dossiers van 312, dat leek het probleem op te lossen geüpload. ja, misschien wel het probleem betrekking heeft op een bestand te bewerken tussen 312 en 322.
Ook vermeldenswaard is dat ik vbblogs geïnstalleerd. dit was helemaal niet beïnvloed, URL's in blogs niet werden geschreven in vreemde tekens. noch in 322, ook niet in 312.
Ik zou echt graag willen profiteren van de nieuwe functies in 322. is er in ieder geval kan ik dat doen in het licht van de situatie?
bedankt
simit
TOEGEVOEGD: en natuurlijk heb ik de laatste versie van vBSEO geïnstalleerd.
Maar niet handmatig wijzigen. Dergelijk patroon is op veel plaatsen in vBSEO configuratie. Gelieve PM me details toegang tot uw vBSEO CP en ik zal uit welke configuratie parameter is verantwoordelijk voor deze te vinden.
Dit wordt gedaan door vBSEO - vBET geen maakte zo'n vervangingen. Je moet de juiste configureren vBSEO. U kunt mogelijkheid om niet Espagnol tekens ans ook handmatig configureren in FORUM_DIR / inclues / config_vbseo.php parameter $ Vbseo_custom_char_replacement. Bedankt dat je in staat zal zijn om te werken met vertaalde URL's en uw bestaande URL's te houden moedertaal als die waar.
Dit is URL waar Poolse letters (zoals SAEC) werd veranderd dankzij $ Vbseo_custom_char_replacement en het houdt nog steeds alle andere niet Engels letters. Dit is dezelfde link voor de Japanse: