Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 32

Tråd: Flag url er forkert

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Der er et problem med de tegn. Hvis brugeren sætter forummet sprog til tysk i sin profil og gør et indlæg, der indeholder en Ä Ö ö ü ü SS oversættelse fungerer, når de vises på engelsk. Men hvis han ønsker at redigere sin post han ser html tal i stedet for bogstaver.

I vbseo cp ****> 'Definer din tilpassede Character Replacements' Jeg har i øjeblikket følgende ind, så min indekserede URL'er stadig arbejde:

'U' => 'ue'
    'A' => 'ae'
    'O' => 'oe'
    'ß' => 'ss'

Men hvad jeg virkelig skal gøre, er at indtaste

'(Html nummer)' => 'a', således at redigere problemet er løst. Dette vil dog have en indvirkning på min indekserede URL'er. Eller er jeg mangler noget her?

Jeg kan kun bruge ét sprog i øjeblikket, fordi jeg har ingen Brugerdefineret Tegn Udskiftninger defineret for de andre (50!) Sprog.

Er der en måde at få dette arbejde?
    Senest redigeret af norku; 11-03-1111:56.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Du behøver ikke at erklære tegn udskiftning på alle sprog - kun for breve for sprog før installation af vBET (tysk).
    Nu er alle breve til andre sprog er gode
    Hvis ikke - giv mig et eksempel (URL)

For det andet: acsii numre i post udgave -> giv mig url til eksempel.
    hvilken kodning dit forum brug? UTF-8?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Hej,

Min tegnsættet: ISO-8859-1

Jeg har sendt en PM til dig indeholdende et link til en stilling, der viser problemet.
    Senest redigeret af norku; 11-03-1112:31.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

du har ret. Dette er en kodning fejl. Jeg kan gengive det på min test-forum.
    Dette er kun oprettes, når nogen fremsætter post fra oversat side.
    (Husk - hvis du ønsker at skrive på fransk - du bør have i dit UserCP fransk sprog sæt.

Jeg prøvede at rette denne fejl fra i går - i generelt om den ikke er UTF forum vBulletin har et problem med kodning tegn med ASCII-kode under 256.
    Jeg har lavet en ny tråd i bug afsnittet om vBulletin forum, og jeg vil forsøge at finde en løsning på denne fejl.

I generelt, hvis du har lavet indlæg på fransk (og har i UserCP fransk sprog) fra den normale (ikke oversat side) alt vil være ok. Dette sker kun, når du forsøger at skrive fra oversat side.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •