Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 18

Thread: Problema cando os visitantes rexistrarse

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Cómo podo ver o que pasa tamén para páxina non traducida (non estou seguro - non, non entendo, sen tradución, pero eu vexo que non hai aviso no canto de formulario de inscrición). É por iso que eu estou a pensar que non é culpa da vBET. Por favor, comprobe na súa páxina orixinal, se ocorrer o mesmo que tamén se pode desactivar vBET e comproba de novo. Se aínda acontecen, así que ten que buscar noutro lugar porque non é culpa vBET.

Por favor me aviso estou seguro.

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2009

Text automatically translated from: Arabic to: Galician
    Translated text
    O meu traballo ben e non hai ningún problema con calquera problema de foro
    E rexistro no marco do Foro funciona ben

Pero o problema é que cando seleccionar o idioma diferente da lingua orixinal dos Foros
    Por exemplo
    Era un membro de Australia para seleccionar o idioma do país Forum rexistrado amosar-lle unha carta que el non concorda coas regras do foro

Ten unha idea?
    Original text

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2009
    Último editado por tomee123; 21-11-09 en 22:14.

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2009

Translated text
    Non funciona e previa aprobación do Foro e follow-up amosa me interpretar mal Eu non fixen a aprobación de leis
    http://www.syrionline.com/vb3/register.php?language=en
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por tomee123 View Post
    Translated text
    O meu traballo ben e non hai ningún problema con calquera problema de foro
    E rexistro no marco do Foro funciona ben

Pero o problema é que cando seleccionar o idioma diferente da lingua orixinal dos Foros
    Por exemplo
    Era un membro de Australia para seleccionar o idioma do país Forum rexistrado amosar-lle unha carta que el non concorda coas regras do foro

Ten unha idea?
    Original text
    Estou buscando pistas agora.

Rexistrado
    Outubro 2009

Unha pista - ao meu ver, despois de premer no botón de rexistro que non levalo ao formulario de inscrición (url register.php?do=register), Pero só a definición e (register.php?do=vMail).

Neste momento eu non teño idea se isto causa o problema, pero podemos simplemente verificalo. Se pode, por favor cambie a un momento a súa configuración, o botón de rexistro para xerar formulario de inscrición premendo todo. Tamén por favor me diga como configurar vBulletin ter comportamento do seu foro - Vou probalo nos nosos foros de probas.

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Unha pista - ao meu ver, despois de premer no botón de rexistro que non levalo ao formulario de inscrición (url register.php?do=register), Pero só a definición e (register.php?do=vMail).

Neste momento eu non teño idea se isto causa o problema, pero podemos simplemente verificalo. Se pode, por favor cambie a un momento a súa configuración, o botón de rexistro para xerar formulario de inscrición premendo todo. Tamén por favor me diga como configurar vBulletin ter comportamento do seu foro - Vou probalo nos nosos foros de probas.
    Eu parei de produto de = vmail
    Comprobar correo-e
    O problema segue
    Agora mostra unha ligazón no register.php formulario de inscrición? Do = rexistro

vBulletin
    Eu teño unha certa licenza
    Último editado por tomee123; 21-11-09 en 23:11.

Rexistrado
    Outubro 2009

Aceptar. Eu aínda estou buscando. Unha información - quizais haxa algún problema con redireccións (si 301 redirección acontece, el ha perder información sobre acordo para as condicións do foro). Vou escribir un robot en poucos minutos así que vou ver se algo así acontece. Teña calma - imos atopar solución para iso

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - Eu sei o motivo. É o que eu pensaba - tes redirección, porque en forma de URL queda sen parámetro linguaxe. É por iso que a redirección acontece. Eu me pregunta por URL no formulario non cambiou (debe ser) - vou investigar que agora

Tags para este tema