Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Mobile Device Stil Assignment, og ulike stil brukes av ulike brukergrupper

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Mobile Device Stil Assignment, og ulike stil brukes av ulike brukergrupper

Det er faktisk om ulike stil som brukes av ulike brukergrupper, så hvis en stil lagret i vbet Full filhurtigbufferen For gjester (for eksempel grønn stil), og andre bruker åpne forum med annen stil som standard (for eksempel blå stil), det andre brukere vil fortsatt få den første personen stilen lagret i stil (den grønne stilen, ikke den blå stil)

Det er en av de mest populære mod i vb.org Mobile Device Stil Assignment

sin autodetect hvis brukeren bruker mobiltelefon (ikke pc) for bruk Mobile super lys hud / style, Ikke bruker default

det virker ikke siden bruk vbet Full filhurtigbufferen for gjester, fordi stilen som er lagret i filer ved bruk av standard stil, så bruker som bruker mobiltelefon åpne stilen som er lagret i filer som er for, er det vanligvis standard stil (for pc stil)

som mod å jobbe igjen når jeg deaktiverer vbet Full filhurtigbufferen for gjester, slette Chace, og chmod 755 igjen vbet_guestcache mappen

Jeg forsøker fremdeles kan som mod (eller annen stil som brukes av ulike bruker) fungerer, men full Chace jobber også, så kanskje gjør lagrede filer Chace av stilen også, bare brukt av bruker med samme stil

Hvis du fortsatt ikke vanskelig å forstå vennligst gi meg beskjed, vil jeg prøve gjøre det mer tydelig

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at i siste utgivelse vBET appropriatelly arbeider med diffetenr stiler aind Guest Cache. Guest Cache legger stil id til filnavnet maur som er hvordan vi tillater gjestene å endre stiler selv når Guest Cache er slått på.

Så først må du kontrollere har du siste vBET utgivelse installert.

Hvis ja, så vennligst sørg for at din plugin vil fungere før vBET bestemmer hvilke Gjest Cache-filen skal brukes. Dette er hva som er nødvendig - mod endringer stil-id og thich endringen må gjøres før vBET sjekker det. vBET bruker styleid å bestemme Gjest Cache-fil i kroken global_start

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

hi Michał

- jeg sjekket i admincp --> Produktet --> det er vbet 3.3.6 så det er den nyeste

- Her er noen eksempel i vbetchace, er dette allerede inneholdt stilen id?
    _showthread_php_t_8458210.html
    _showthread_php_t_8808510.html
    _showthread_php_t_8811110.zip
    _showthread_php_t_1989110.zip

- Michał kan du fortelle meg hvilken plugin akkurat som skaper og lese hele Chace filen, vil jeg skrive betinget koden for denne mod i plugin for å ekskludere noen stil med full Chace fil. For eksempel hvis brukeren bruker stilen id no.1 han / hun bruker hele Chace, men hvis du bruker stilen id nr.2 han / hun ikke bruker den fullstendige Chace

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Guest cache kode er inkludert i filen / Includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php og funksjon vbet_getGuestCacheFile bestemmer cache filnavnet. Som du kan se - stil id brukes på slutten av filnavnet og det leses fra
    Code:
    $vbulletin->userinfo['styleid']
    Full cache-fil blir lest av vBET i kroken global_start og skrevet i krok global_complete eller global_shutdown.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Ok jeg allerede gjort denne mod arbeider eller for andre stiler som du vil ekskludere vbet, vet ikke om andre mennesker får dette problemet, men hvis ja du kan bruke denne løsningen også

Gå til admincp -> Tillegg & Products -> Plugin manager

search dette 3 plugins
    BB Enterprise Oversetter
    Skriv gjest cache
    BB Enterprise Oversetter - Flags

åpne og pakk de kode fornøyd med dette om betinget

if (STYLEID! = 10)
    {
    / / Koden innhold
    }

endre 10 med din egen stil-id-nummer som skal ekskluderes fra å bruke vbet og bruker ikke hele chace, for eksempel denne stilen : Mobile super lys hud / style at bruk av Mobile Device Stil Assignment som jeg bruker nå

Nb. Å vite hva som er din stil id nummer, gå til phpMyAdmin -> gå til Table: Style -> du kan se nummeret i styleid kolonne
    Sist endret av basketmen; 14-09-1013:51.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg bare unistalled den mobile enheten stil, mistet jeg omtrent ** daglig omsetning, men jeg har ikke tid til å leke seg, og jeg kommer ikke til å betale en fyr 10 **** per time i å gjøre det.

Dvs hvorfor jeg kjøper "ferdig"-produkter, jeg ønsker ikke å bli en betatester for noen.

Din gjør en god jobb i å dele og jeg setter stor pris på det.

Cheers mate ...

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •