Det er faktisk om ulike stil som brukes av ulike brukergrupper, så hvis en stil lagret i vbet Full filhurtigbufferen For gjester (for eksempel grønn stil), og andre bruker åpne forum med annen stil som standard (for eksempel blå stil), det andre brukere vil fortsatt få den første personen stilen lagret i stil (den grønne stilen, ikke den blå stil)
Det er en av de mest populære mod i vb.org Mobile Device Stil Assignment
sin autodetect hvis brukeren bruker mobiltelefon (ikke pc) for bruk Mobile super lys hud / style, Ikke bruker default
det virker ikke siden bruk vbet Full filhurtigbufferen for gjester, fordi stilen som er lagret i filer ved bruk av standard stil, så bruker som bruker mobiltelefon åpne stilen som er lagret i filer som er for, er det vanligvis standard stil (for pc stil)
som mod å jobbe igjen når jeg deaktiverer vbet Full filhurtigbufferen for gjester, slette Chace, og chmod 755 igjen vbet_guestcache mappen
Jeg forsøker fremdeles kan som mod (eller annen stil som brukes av ulike bruker) fungerer, men full Chace jobber også, så kanskje gjør lagrede filer Chace av stilen også, bare brukt av bruker med samme stil
Hvis du fortsatt ikke vanskelig å forstå vennligst gi meg beskjed, vil jeg prøve gjøre det mer tydelig